2019. április 25., csütörtök

Avon újdonságok 2. rész

Az előző Avon rendelésem bemutatásánál, amit ide kattintva olvashattok el, említettem, hogy az év első negyedévében szerzett Avon újdonságokról írok ömlesztve egy vagy két bejegyzést. Az első rész itt olvashatjátok. A képek hátterének változását annak a tényezőnek köszönhetjük, hogy bár a bejegyzéshez elkészültek a képek, mégsem volt időm megírni. Az érdekesség kedvéért, a mini teszteket 1-10 skálán pontozni fogom a szerint, hogy mennyire szerettem, értelemszerűen az 1 a legrosszabb a 10 a legjobb eredmény.


Avon True instant korrektor

Tulajdonképpen egész sor korrektorom van, de ami miatt felkeltette az érdeklődésemet ez a termék, az a leírása volt, miszerint elfedi a szem alatti sötét karikákat és ragyogást kölcsönöz. Viszonylag jó árban van, így ennyit mertem kockáztatni, de még milyen jól tettem! Nagyon jó termékről van szó, krémes formulája van, könnyen eldolgozható és a legvilágosabb árnyalat tökéletes a bőrömhöz. 10/10 pontot kap, jelenleg a kedvenc korrektorom. 



Color Trend félmatt ajakrúzs - Angelic Rose

Az első Color Trend ajakrúzsom, soha semmilyen rúzst nem próbáltam én, de ez a félmatt dolog megtetszett. Természetesen egy rózsaszínes árnyalatot választottam, amit még így katalóguson keresztül is sikerült eltalálnom. Hatalmas pacsi. Szóval a termékről, egy nagyon jó formulájú termékről van szó, szépen fed, nem szárít. Egész olcsó kategóriába lehet sorolni, ha akciós 5-600 ft körül van. 8/10 pontot kap mert a tartóssága lehetne jobb is. Egyébként egészen megtetszett ez a félmatt termék.



Avon True Nude matt rúzs - Blush

Nagyon tetszenek ezek a Nude színek és folyamatosan kísérletezek velük, egész jó színre leltem ebben a termékben. Itt írtam már az Avon matt kollekciójáról, ez a termék is nagyon jó. Szépen fed, nem szárít és viszonylag tartós. Ár/érték arányban 10/10 pontot kap.



Magical Highlighter

Mióta megjelent a termék nézegettem, teljesen rákattantam ezekre a szivárványos termékekre, szóval eldöntöttem, hogy megrendelem. Nagyon jól pigmentált, minden színnél látható a különbség, nem úgy mint az olcsóbb kategóriás termékek hasonló kiadásainál. A reggeli sminkeléstől egészen délutánig nagyon szépen tartja magát. Nincs tele óriási csillámokkal, nagyon szép gyöngyházas fényt kölcsönöz. 9/10 pontot adok, picikét lehetne tartósabb. 


Avon Encanto Irresistible testpermet 

Pár kampánnyal ezelőtt voltak újdonságok az Encanto termékek. Két illatban elérhetőek és nekem a katalógusban található illatminta alapján az Irresistible tetszett jobban. Mivel parfümöm rengeteg van így úgy gondoltam -még akkor- hogy úgyis jön a jó idő, a napsütéses tavasz és akkor jobban szeretem a lágyabb illatokat, a testpermetek pedig sokkal kevésbé intenzívek mint a parfümök. Kellemes illata van, kissé leírhatatlan, először gyümölcsösnek tűnik, aztán virágosnak, különleges. Az illatjegyei alapján málna, friss frézia és vaníliavirág. Mindenesetre tetszik és szerintem jóban leszünk ebben a tavaszi/nyári időszakban. Egyetlen kifogásom a tartóssága, ami természetesen kevesebb idő mint egy parfümé, ez idáig oké, de a sima Naturals testpermetek is tudják ezt és kevesebb mint féláron kaphatóak, így 8/10 pontot kap.


Sunkissed Moments tusfürdő

Tökéletes nyári illat. A sárgabarack és a grapefruit tökéletes egyvelege. Sajnos az illata nem tartós és használat után szinte azonnal elillan, de jól habzik. Valamiért bennem a nyaralások emlékét idézi fel. A nosztalgikus énem most 9/10 pontot ad a terméknek. 




Anew Reversalist szemkörnyékápoló

Az előző bejegyzésben már említettem ezt a terméket, nagyon bevált, sokkal jobban mint a Platinum terméke. Reggel este használom és láthatóan használ. Két fázisú termékről van szó, az alsó tégelyben található maga a szemkörnyékápoló, a felső kupak részben, pedig egy szemalatti területekre való bőrtónusjavító krém. Amióta ezt használom sokkal egyszerűbb reggelente a szemalatti területek "helyrepofozása". 9/10 pont



Kettős hatású hámlasztó és hidratáló krém

Szeretem az Avon lábápoló termékeit, ez a termék viszont nem vált be, bár elhasználni elfogom, mert nem egy ördögtől való termék, csak nem az nyújtja amit ígér. Többszöri rendszeres használat után sem vettem észre a hámlasztó hatást, pedig lenne mit lehámlasztani. A hidratálása sem a megszokott, így erre a termékre nagy jó indulattal is csak 3/10 pontot adok. 



Hámlasztó lábpakolás glikosavval és aloe verával

Ez a lábpakolás pár kampánnyal ezelőtt jelent meg. Megrendeltem és azonnal ki is próbáltam. Egész kényelmes volt, bár első ránézésre nem gondoltam volna. Két "zokni" található benne, előre elkészített folyadékkal. 60 perc után nagyon puha, sima és napokig hidratált maradt a lábam. Szerintem megéri kipróbálni. Havonta egyet valószínűleg én is beiktatok. 9/10 pontot adok de csak azért mert elég nehéz felragasztani és nagyon kell figyelni, hogy a benne lévő folyadék ne boruljon ki.


Használtatok már a fenti termék közül valamit? 
Van kedvencetek?
Milyen lábápoló termékeket használtok? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése