2019. április 23., kedd

Mixa Extreme Nutrition gazdag, tápláló krém, kiszáradás elleni micellás víz

Még a tavalyi évben szereztem be ezeket a termékeket egy Mixa krémet és egy micellás lemosót. De még csak most bontottam fel őket, eddig nem volt rájuk szükség, hiszen a The Body Shop E-vitaminos arckrémét is imádtam, idáig pedig azt használtam, csak úgy meg nem akartam felbontani, mert féltem, hogy megromlik.

Ejtsünk pár szót a márkáról, a Mixa francia márka, mely közel 100 éves múltra tekint vissza, ugyanis 1924-től foglalkozik az érzékenybőr ápolásával. Kezdetben a kisbabák bőrére fejlesztett ki termékeket, majd kiszélesítette a választékot. Az elmúlt években futott be a drogériák polcaira és nyert egyre nagyobb teret.

Mivel az arcbőröm érzékeny és száraz lassan már évszaktól függetlenül, így gondoltam, hogy most van itt az ideje a termék használatának, pár hete használom mind a krémet, mind a micellás lemosót és teljesen megváltozott az arcbőröm állapota.


A krém egy nagyon sűrű állagú termék, a klasszik Nivea krémhez tudnám a leginkább hasonlítani. Nagyon kellemes illata van. A csomagolás nem túl extra, jól záródó üvegtégely.


Már az első használat után észrevettem, hogy mennyire sima és hidratált a bőröm. Reggel este használom. A termék ligetszépeolajat valamin hidratáló tápláló hatóanyagokat tartalmaz 25%-os koncentrációban. Hipoallergén termék, színezőanyagmentes.


Használat után nem ragad, könnyen beszívódik, szinte azonnal tudok sminkelni reggelente. Egész nap puha és hidratált a bőröm, megszűnt a feszülő érzés, nincs hámló terület az arcomon. Teljesen helyre állította a bőrömet. Elég egy keveset felvinni belőle, így nyugodt szívvel mondhatom, hogy gazdaságos.


Kiszáradás elleni micellás víz, sok-sok micellást kipróbáltam már és egyik sem vált be önmagában sminklemosásra. Ez sem. Ehhez is szükséges használni sminklemosó terméket. Viszont ez az egyetlen ami nem szárítja ki a bőrömet, a többi micellás után száraznak és feszülőnek éreztem a bőrömet egészen addig, míg be nem kentem az aktuális arcápolóval. Ennél a terméknél ez az érzés teljesen eltűnt, reggel frissítőként hat az arcomra ébredés után, este pedig ettől érzem igazán tisztának a bőrömet.



A termék a pH5.5 értéke megegyezik a bőr természetes értékével, így teljesen gyengéd a bőrhöz. Hipoallergén termék csakúgy mint az arckrém.



A sminklemosásom utolsó lépése. Magát az arcsminket tökéletesen eltávolítja, de a szemsminkkel nem bánik el. A szempillaspirált minimálisan oldja.

A termékeket együtt használom, így mind két termékről alkotott véleményem egyenlőre, a két termék együttes használatára vonatkozik.

Mindent egybevetve nagyon megszerettem mind a két terméket, az arckrémet egy fokkal jobban szeretem mint a micellás vizet, de ennél csak rosszabb micellásokat használtam.

Ezek az első Mixa termékeim, de biztosan nem az utolsók.


Ti használtatok már valamilyen terméket a Mixától? Melyik a kedvencetek? Mit érdemes kipróbálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése