2019. szeptember 19., csütörtök

Nyári kedvencek

Sziasztok!

Régen jelentkeztem, köszönöm azoknak akik írtak. Minden rendben. Csak túl hosszú volt ez a nyár, túl sok teendővel, munkával, nyaralás nélkül és még így is valamit háttérbe kellett szorítanom, na ez volt a blog. Pedig annyi jó terméket használtam a nyáron. Sajnálom, hogy nem volt idő írni róluk, de talán majd egy elfogytak bejegyzésben találkozhattok velük. 

Arra gondoltam, hogy azért ne múljon el ez a nyár nyomtalanul, így igaz, hogy az első őszi hónap felénél, de megmutatom Nektek a kedvenc nyári termékeimet.



L'oreal Smooth Sugars Clear Scrub 

A kedvencem lett ez a termék a L'oreal kínálatából. Könnyed, nagyon jó illatú finomszemcsés cukorradír. Használata után nagyon puha lesz a bőröm, jól bánik a mitesszeres területekkel is és friss, tiszta érzetet ad. Hetente nagyjából egyszer-kétszer használom. Felvitel után finoman, gyengéden masszírozgatom az arcbőrömön és az ajkaimon, majd kb. 2-3 percig csak úgy simán rajta hagyom azokon a területeken, ahova felvittem. Szuper termék. 



Vichy Eau Thermale Termálvíz Spray

Nagyon szerettem ezen a nyáron is, kellemesen felfrissített, hűsített és jól hidratálta a bőrömet, nem maszatolta el a sminkemet sem. Biztosan minden nyáron jó barátok leszünk ezután is. 


Ziaja barnulást gyorsító spray kakaóvajjal

A nyári kedvencek között még sosem említettem napozóterméket, egyszerű oka van, mert nem volt. Idén azonban a Ziajától kapott barnulást gyorsító spray egyértelmű kedvencem lett. Nagyon jó illata van, a strandon üldögélve szinte végig éreztem a kellemes kakaós illatot. Nagyon világos és száraz bőröm van, általában a legmagasabb faktorszámú termékektől sem barnulok, hanem megégek, sok-sok nyáron keresztül mindig próbáltam az aktuális trendek termékeit beszerezni, de nem váltak be.
Őszintén nagyon szkeptikus voltam a termékkel kapcsolatban, de meglepően jól teljesített ezen a nyáron. Szinte végig velem volt és nem csak akkor amikor strandra mentem, hanem napközben is be-befújtam vele a kritikus területeket természetesen naptej használata mellett. Nagyon szépen hidratálta és barnította a bőrömet, soha életemben nem voltam még ennyire barna mint idén. Egy nagyon könnyed és kellemes termék. Selymes és ragyogó bőrt kölcsönöz. Nagyon baráti ára van. Tökéletesen működött az idén használt összes fényvédőtermékkel. Nagy kedvenc. A DM üzleteiben biztosan beszerezhetőek. 


Ziaja Deo Roll on Sensitive

Egy újabb Ziaja termék ami kedvenccé vált a nyáron sőt nem is egy hanem kettő. Az első termék egy parabénmentes, nagyon finom illatú golyósdezodor. A régi kedvencemet a Rexona Maximumprotect krémdezodorát idén teljesen elfelejtettem, nagyon jól védett, mérsékelte az izzadást és hosszantartó hatása van. Ami fontos, hogy nem hagy nyomot a ruhán. Sokáig elég volt a termék, a nagy-nagy melegben ezt használtam és még egy pici van benne.

Ziaja Roll-on Blocker
Ez a termék is bekerült a kedvencek közé, egy számomra teljesen új koncepcióról van szó.  A dezodor lényege, hogy száraz hónaljon kell használni első körben 2-3 napig éjszakánként, majd ezután heti 1-2 alkalommal. Ezt a terméket nem volt teljesen jól időm letesztelni, elég hosszú nyár áll mögöttem, de abból a pár alkalomból amikor ezt teszteltem nagyon megszerettem, teljesen jó a lustizásokkal teli nyaralásokra. Nagyon jó árban kapható és mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki. Érdemes.


183 Days by trend IT UP sminkfixáló spray

Tulajdonképpen bár rengeteg jó tulajdonsággal ruházzák fel ezt a terméket, nekem mégis csak a fixáló funkciója volt az ami elnyerte a tetszésemet. A nyári 40 fokokban tökéletesen tartotta az alapozómat, a bronzosítót és minden egyéb sminkelt terület tökéletesen matt és hosszantartó volt.


Mixa Extreme Nutrition gazdag, tápláló krém, kiszáradás elleni micellás víz


Mind a két terméket nagyon szerettem, a krém már elfogyott, de a micellás vízből még van. Nagyon kevés kell belőle így ez érthető. Nagyon jól táplálják a bőrömet egyben és külön-külön is. Ide kattintva elolvashatjátok a részletes tesztet.


Baba frissítő görögdinnye tusfürdő

Sok-sok tusfürdőt használtam a nyáron és nehéz is volt kiválasztani a kedvencemet, végül ez a Baba termék volt az ami igazán nyári kedvenc lett. Nagyon finom, frissítő illata van. Tényleg ráillik a "Balatoni nyár" jelző. Teljesen felidézi bennem az eddigi összes nyári emlékemet.
Kár, hogy limitált. 


Beology Hidratáló Esszencia hajpakolás

Utolsó kedvencem egy hajápolási termék. Nagy kedvencem lett. Tökéletesen hidratálta a hajamat, puhává és ragyogóvá tette. Idén először nem vettem semmilyen különleges hajápolószert a nyári időszakra, hanem végig ezt használtam és nagyon jó volt. 

Ezek voltak ezen a hosszú. forró nyáron a kedvenceim. 
Ti használtatok valamit ezek közül a nyáron, ami a kedvencetek lett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése