2019. szeptember 24., kedd

Szeptemberi Avon szerzemények

Nagyon rég volt már Avon szerzeményes bejegyzés az oldalon, de gondoltam mivel még tart a szeptemberi kampány megmutatom, hogy miket rendeltem ebben a kampányban.



Luxus virágcsokor habfürdő

Ez a termék igaz, hogy csak az októberi kampánytól lesz elérhető, de tanácsadónőként már megtudtam rendelni. Nagyon kellemes illata van, kicsit megfoghatatlan, mindenképpen virágcsokor ez vitathatatlan, de mégis inkább őszi mint tavaszi illat.


Cukrozott szilva testpermet
Fekete cseresznye és szerecsendió testpermet

Ezek a termékek is októbertől lesznek elérhetőek. Nem vagyok nagy testpermet fan, de az őszi, téli illatú testpermeteket mindig beszerzem. Ezek a kedvenceim. Amúgy is szeretem ezt az időszakot és természetesen az illatokat is. Nagyon kellemes illata van mind a két permetnek.


Gelato Moments tusfürdő 

Sok-sok kedvenc tusfürdőm van, az Avon kínálatából jelenleg ez a kedvenc. Vanília fagyi illata van. A kellemes vanília illata miatt ebben az évszakban, sőt télen is eltudom képzelni. Jól habzik, kellemesen krémes, nem szárítja a bőrt és sokáig érződik az illata.


Fényűző orchidea habfürdő

Nagyon jó árban voltak ezek a habfürdők, így hármat is rendeltem. Nagyon szeretem ezt az illatot, nagyon jól habzik, tulajdonképpen szokásos Avon minőség. Kár lett volna kihagyni.


Avon Luck parfüm

Egy tanácsadónői pontgyűjtő akción keretein belül rendeltem meg ezt a terméket. Még nem volt ilyen parfümöm és gondoltam ilyen kedvező áron kipróbálom, akik ismerik az illatot azok tudják mennyire nőies és kellemes illata van. 


Avon Power Stay 16h folyékony ajakrúzs

Utoljára hagytam a kampányban rendelt termékek közül a kedvenceimet. Természetesen rúzsok. 
Egy új kiadás a folyékony rúzsok között. 
Óriási kedvenceim lettek, de részletes tesztet hozok róluk nem sokára.  
Három színt választottam:
-Relentless Rose
-Resilien Red
-Persistent Pink


Ti mit rendeltetek ebből a kampányból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése