2019. szeptember 26., csütörtök

Ziaja kecsketejes tusfürdő és kézkrém


A Ziaja kecsketejes családja már régóta jelen van az életemben. Tavaly nyáron tesztelésre kaptam pár arcápoló terméket, amikről már itt írtam. Most újra a kecsketejes család két termékéről fogok írni.



Az első egy krémes textúrájú tusfürdő. a szokásos nagyon finom, kellemes, kissé semleges illattal. Jól habzik, jól hidratál, nem irritál. Nagyon jó árban kapható a fél literes kiszerelés. Sokáig elég és jó ideig érezhető még az illata. A nagy nyári melegekben sokkal érzékenyebb a bőröm az átlagnál, ilyenkor szeretem a legjobban ezt a terméket, nem csípi az érzékeny területeket, gyorsan és hosszantartóan regenerálja a kipirosodott, viszkető bőrt. Ebben az évszakban tökéletes mind az illata mind a hatása, a széltől kiszárított bőrrel csodákat művel.




A második termék egy kézkrém. Tökéletes állaga van, a semleges de egyben finom illatáról nem is beszélve. Nagyon szeretem ezt a terméket, jól hidratálja a kezemet, hamar beszívódik, nem ragad, nem hagy zsíros érzést maga után, egyszóval ideális kézkrém szinte minden helyzetben. Én a munkahelyemen használom leginkább és a kollegináknak is tetszett mind a hatása mind az illata. 
Sokáig elég, kevés kell belőle, de ez szinte az összes Ziaja kecsketejes termékről elmondható. Tökéletes az őszi-téli szelesebb, hidegebb időszakban.

Ti szeretitek a Ziaja termékeket?
A kecsketejes családot kipróbáltátok már?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése