2018. június 20., szerda

Ziaja kecsketejes arcápoló család

Pár hete tesztelésre érkezett hozzám a Ziaja kecsketejes arcápoló család három tagja. Egy nappali, egy éjszakai és egy szemkörnyék ápoló krém.

A Ziaja mint márka évek óta jelen van az életemben. Párszor már találkozhattatok velük a blogon. Eddig egyetlen termékükről tudtam csak negatív véleményt írni, de akkor az derült ki, hogy az egyáltalán nem passzolt a bőrömhöz. Köztudott, hogy termékeket a természet alapanyagai ihlették. Nem végeznek állatkísérleteket. A PH egyensúly megtartása mellett ápolják bőrünket. 

Az én bőröm normál-száraz, így az én arcbőröm kifejezetten szereti a zsírosabb krémeket. Gyakran jelentkezik a szárazság foltokban az arcomon, valamint a szemem alatti részen erős ráncok formájában, ezek a problémák a megfelelő hidratáltság mellett megszűnnek. A kecsketejes termékcsaládot a száraz bőr ápolására fejlesztették ki. Főbb összetevői a kecsketej komplex, A- és E vitamin, valamint B5 Provitamin. 

Nappali krém




Az első termék, amit kipróbáltam ez a nappali krém volt. A termék állaga elsőre furcsa lehet, ugyanis egy nagyon sűrű krémnek tűnik, mégis amikor elkezdem kiszedni a tégelyből a terméket, egy picit vizes hatása van, ettől függetlenül nekem nagyon tetszik ez a formula. 




Pillanatok alatt beszívja a bőröm, ami azért fontos, mert én reggelente gyakran sminkelek, így nem kell túl sokat várni, valamint ha ezt a terméket használom kihagyom a sminkalapozót, mert én úgy érzem, hogy egy tökéletes és tartós alapot biztosít a sminkemnek. Nem vettem észre, hogy kevésbé lenne tartós a sminkem, nyár van, így sminkalappal is viszonylag hamar kell frissíteni a napi make up-ot. Viszont a bőröm az alapozó, korrektor, púder réteg alatt is egész nap hidratált, mégis valamiért azt gondolom, hogy nem ez a termék szüntette meg a száraz foltokat, de erről később. 


Szóval a terméket nagyon megszerettem. Pár hete minden reggel használom, és ez szinte alig látszik a terméken, amiből már gondolhatjátok, hogy nagyon kevés kell a termékből. A kevésbé zsíros termékekből nyilván sokkal több kell. Ha többet próbálok meg felvinni mint az optimális azt a bőröm "ledobja", ezért általában odafigyelek, hogy kevés, mégis az egész arcomra elegendő terméket vigyek fel egyszerre. 


Bár egyenlőre még nincs túl mély ráncom, de érezhetően puhább, simább és hidratáltabb az arcom egész nap.

Éjszakai krém


Az éjszakai krémet általában a szemránckrém után használom. Ez az utolsó lépés az esti arcápolási rutinomban. A krém állaga sokkal sűrűbb és krémesebb mint a nappali krémnek, nehezebben szívódik be mint a nappali krém, de még így is bőven azon az időn belül szívja be az arcbőröm amit kibírok. 


Nem hagy ragadós, kellemetlen érzést az arcon, az első pár pillanat után már érezhető a hidratált, puha, sima érzés. A reggeli zuhanyzásnál még érezhető az a fajta kellemes -legalább is számomra kellemes - érzés az arcomon amit akkor érez az ember amikor krémezés után vízzel érintkezik az adott terület. Ez tényleg azt bizonyítja, hogy egész éjjel hidratál.


Nos, a fent említett ok miatt azt gondolom, hogy ez a termék szüntette meg a száraz foltokat. A nappali termékkel ellentétben ezt a zsírosabb krémet az egész nyakamra felviszem, ezen a területen is érezhetően puhább és hidratáltabb a bőröm.

Ebből a termékből is viszonylag kevés kell egy alkalommal, de mivel ezt egy hajlamos vagyok kicsit vastagabb rétegben felvinni, így ezen a terméken jócskán látszik, hogy fogy. Nyilván ez opcionális, de én mint említettem, szeretem az egész nyakamat is hidratálni. 

Szemkörnyék ápoló krém 



A három termék közül ez a legkevésbé kedvencem, bár nem igazán tudom megmondani, hogy miért. A termék állaga nagyon tetszik, a nappali és az éjszakai krém tökéletes egyvelege. Könnyű felvinni, gyorsan szívódik be, érezhetően hidratál. Kb. 2 használat után megszüntette a szemem alatti szárazságot. Funkciójában tényleg nagyon jó. Az utóbbi időben használt szemkörnyék ápolóim közül kiemelkedő a hidratálásban, viszont a ráncok feltöltésében nincs olyan hatékony mint gondoltam.


Ami nagyon tetszik, hogy a "csőr" amin keresztül a terméket kinyerjük a tubusból pont megfelelő, se nem nagy, se nem kicsi, szóval nagyon tetszik, tudom nem túl professzionális, de én a tubusból egyből a szemem alatti részre viszem fel.

Szóval Nekem nagyon tetszenek a termékek, szívből ajánlom mindenkinek aki küzd a szárazság problémájával. Ami miatt különösen megszerettem a termékeket, hogy a legtöbb regeneráló krémmel ellentétben nem fényesre hidratál, szóval nem csillog az arcom amikor sminkelek rá. Ez az általam próbált termékek között elég ritka.

A termékek csomagolása egyszerű, letisztult. Személy szerint én odáig vagyok értük. A nappali és éjszakai krémek vásárlásakor mindig győződjetek meg arról, ha magán a csomagoláson nem találtok átlátszó csomagolást, hogy a tégelyeken sértetlen-e a felső fólia réteg.

A termékeket a DM üzleteiben beszerezhetitek kedvező áron. 

Nappali krém: 1.699 ft/ 50 ml
Éjszakai krém: 1.699 ft/50 ml
Szemkörnyék ápoló: 1.299 ft/15 ml

Szerintem maximálisan megérik ezt az árat. Engem meggyőzött a Ziaja, biztosan fogom még használni a termékeiket. Nem csak a kecsketejes termékcsaládot. 

 Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése