2018. június 1., péntek

Mostanában rendeltem - Avon #avonhungary

Februárban írtam utoljára Avon rendelésről bejegyzést. Azóta minden hónapban rendeltem, de csak egy-két dolgot, azokról meg nem akartam külön bejegyzést. Ebben a hónapban viszont elég sok minden érkezett hozzám, így gondoltam, hogy összevonom a rendeléseket, és így összevonva írok egy bejegyzést. 

Március


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam (749 ft/db)

Nagyon sokszor írtam már erről a termékről itt a blogon. A család kedvence, nem győzőm rendelni. Nyárra igyekeztem betárazni, de még ezen a bejegyzésen belül is találkozhattok vele, gyanítom, hogy a nyár folyamán is rendelek még.


Intimlemosó (399 ft/db)

Erről a termékről is sokszor írtam már, mindig rendelek belőle, nagyon szeretem, és biztosan újra rendelem még.

Április


Attraction miniparfüm (599 ft)

Óriási kedvencem ez a parfüm. Itt olvashattok róla egy egész bejegyzést. Most minibe rendeltem, a táskámba bedobósnak. 


SuperSchock szempillaspirál (999 ft)

Régi kedvencemet most újra rendeltem. Nagyon tetszett ez a limitált csomagolás, és persze a terméket magát is szeretem. Nagyon jó árban volt, így gondoltam, hogy most rendelek egyet.

Május


Anew Vitale Perfect Skin BB krém (1.499 ft)
Anew Vital Perfect Skin revitalizáló arcfrissítő (1.299 ft)

A júniusi kampány újdonságai lesznek ezek a termékek. Gondoltam kipróbálom őket, a BB krémet a régi csomagolásban már használtam, akkor nagyon szerettem, nyáron tökéletesen egységesíti a bőrömet, minimális fedése is van, és SPF 20 ami bár nem a legmagasabb fényvédő, mégis több mint a semmi. A revitalizáló arcfrissítő még nekem is újdonság, de reménykedek, az Anew termékeiben még csak egyszer csalódtam, akkor sem vészesen. 


Tanácsadói szett 

Nagyon megtetszett ez a tanácsadói szett, jó pár olyan terméket tartalmazott, amiket már rég szerettem volna, így gondoltam most lecsapok rá. Nagyon kedvező ára volt. A Greek Seas termékcsaládból két termék is érkezett, az egyik egy szemkörnyékápoló, a másik pedig egy bőrsimító lehúzható arcmaszk. A harmadik termék pedig a Mark Spectralash szempillaspirál, amire már pár kampánnyal ezelőtt felfigyeltem. 



Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam (629 ft/db)

Szóval még kettő. Mondom, hogy nagyon szeretjük. 



Senses Garden of eden tusfürdő (399 ft)
Senses Magical Kingdom tusfürdő (699 ft)
Senses Peacful Tuscany tusfürdő (399 ft)

A nyárra való tekintettel rendeltem pár tusfürdőt is. Kettő kedvenc, egy pedig újdonság. Nagyon jó árban voltak ezek az 500 ml-s kiszerelések.


Kétfunkciós sminkszivacs (1.399 ft)

Nagyon szerettem az előző Avon-os sminkszivacsomat is, így gondoltam, hogy megrendelem ezt az új formát is. A különlegessége az, hogy az alján található egy puha anyaggal borított rész is, ami elvileg arra funkcionál, hogy púdert vagy pirosítót vigyünk fel vele. Még nem próbáltam, de tetszik az elképzelés.


Ti mit rendeltetek mostanában?
Van valami amit Ti is megrendeltetek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése