2018. április 18., szerda

Yves Rocher - Noix de coco testápoló

Az Yves Rocher márka a növényi szépségápolásra épít, évek óta használom a termékeiket, de ez az első alkalom, hogy testápolót próbálok ki. Természetes összetevői vannak, ezért a legérzékenyebb bőrre is bátran lehet használni. Nézzük, hogyan is vált be ez a termék.


Valamikor a múlt év végén, vagy az idei év elején került hozzám ez az Yves Rocher testápoló. Amikor először kipróbáltam, az illata tetszett meg. Nagyon szeretem a kókusz illatát, az Yves Rocher termékek pedig nagyon kellemesen hordozzák ezt az illatot. Könnyed, friss, szóval aki szereti a kókuszos illatokat azoknak mindenképpen ajánlom, hogy a márka termékeivel ismerkedjen meg. Nekem van egy YR kókuszos parfümöm is, amit én bár télen vettem, kifejezetten nyári illat.


Visszatérve a testápolóhoz. A csomagolása semmi extra, erős műanyag doboz, melyhez én vásároltam egy pumpát, így sokkal egyszerűbb volt a használata. Nem tudom, én valamiért szeretem a pumpás termékeket. Egyébként nekem tetszik ez a letisztult dizájn. Ez is arra utal, hogy természetes, növényi eredetű termékkel van dolgunk.


Szóval a termék, nagyon hamar fogy, de ez csak annak köszönhető, hogy folyamatosan akartam érezni az illatát, ezért sűrűn használtam. Nagyon gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzést. Puha, selymes, bársonyos lesz tőle a bőröm. Könnyen eldolgozható, nagyon jó állaga van, pont a sűrű és a tejes állag között mozog, és nekem ezek a kedvenceim. A nagyon kiszáradt, szinte kirepedezett bőrön is segít, de nem tünteti el azonnal, inkább azt mondanám, hogy kezeli. 
Összességében biztosan fogok még Yves Rocher testápolót venni, az sincs kizárva, hogy egyenlőre nem próbálok ki új illatot, hanem maradok ennél. Nem emlékszem az árára olyan 1-1500 ft körül van a 200 ml. Egyébként pumpával használva szerintem gazdaságosabb használni. 

Ti próbáltátok már az Yves Rocher testápolóit?
Melyik a kedvenc Yves Rocher terméketek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése