2018. április 4., szerda

Mostanában elfogyott... Újra venném?!

Sziasztok!

Tudom, tudom, nagyon rég volt bejegyzés, lassan egy hónapja. Végzős félévemben kizsigerelik mind a gondolataimat, mind az időmet, de most, hogy van szusszanásnyi időm, gondoltam hozok Nektek egy elfogyottak bejegyzést. Ebből van pár termék, ami szelektálás áldozata lett, de a legtöbbet elhasználtam. 


Schauma Keratin Strong sampon és balzsam - nagyon rég vettem őket, és nem igazán lettünk barátok, szárazzá és töredezetté tette a hajamat. Így rögös kapcsolatunkat, azzal koronáztam meg, hogy kb. félig vannak, de kidobom őket. Sajnálok termékeket kidobni, de anyának sem vált be, így kuka. Biztosan nem venném újra.

Taft Ultra Control hajlakk - kb. egyszerre vettem a samponnal és a balzsammal, egy kevés volt még az alján és nem rég megtaláltam. Szokásos Taft minőség, de a Syoss bármelyik hajlakkja még mindig jobb. Ha úgy adódik, hogy megszűnik a kedvencem, akkor valószínűleg újra venném.

Got2b transformer hajformázó - Annyira szerettem ezt a terméket, de már ősrégi és nem volt az igazi használatközben. Tulajdonképpen valamennyi még maradt benne, de muszáj megválnom tőle. Nagyon kevés kellett belőle és egy álommá vált a reggeli hajformázásom. Egy ideje már csak a szívem tartja a polcon, de most kidobom. Biztosan újra venném.


Green Pharmacy testápoló - Azt hiszem argánolaj volt benne, de nem biztos. Egész rég elhasználtam már, csak kallódott a doboz. Szerettem, az illatát különösen, de találtam tőle a bőrömnek jobb terméket. Egyébként nem volt rossz, szépen hidratált, gyorsan beszívódott, de valami mégis hiányzott belőle. Egyébként újra venném.

Balea kétfázisú sminklemosó - Nem szerettem, még szerencse, hogy kis kiszerelés volt. Nem venném újra. Szárított és nem volt elég hatékony.

Cuticura Skin + Balance arckrém - Nagyon szerettem, tökéletesen hidratálta a bőrömet. Télen használtam és nem szenvedtem szétszáradt, fájó, égő arcbőrrel. Még van egy belőle, azt nem rég találtam egy DM-ben, ha valaki látott valahol ilyet fel a kezeket! :) Újra venném mindenképpen.

Garnier Moisture Match arckrém - Ez, ha jól emlékszem egy mattító arckrém volt. Kb. 2 használatnyi maradt benne valamiért, de a mostani szelektálás során már kidobom. Szerettem, de vannak jobb termékek a piacon így ma már nem venném újra.

Maybelline Baby Skin sminkalap - Nagyon szerettem, de annyi sminkalapozó gyűlt rám az utóbbi időben, hogy nem vettem újra, de Glamour-napokon lehet a kosaramba fog tévedni. Újra fogom venni. Hatásos, nagyon jó állaga van, nem szárít, bár nem is hidratál, de nem ez a dolga. 

Essence kézkrém - Ennek a terméknek csak az illatát szerettem, de azt nagyon. Mindegy cseppig elhasználtam, a hatásáról annyit, hogy nem ért semmit, legalább is az én kezemnek nem, de az illata az ahhw... nagyon jó volt. Lényeg, hogy csak az illatáért nem venném újra

Planet Spa kézkrém - Ebből a kézkrémből többet is elhasználtam, nagyon szerettem, tápláló volt és jó illatú. Gyorsan beszívódott, és tényleg tette a dolgát. Itt már írtam róla, szóval a dátumból láthatjátok, hogy egy régi szerelem a miénk. Biztosan újra fogom még rendelni.

Dove purely pampering testápolóvaj - Azt hiszem felkellene hagynom az olyan termékek használatával, amit csak az illata miatt szerettem. Bár szeretem a Dove testápolóit, ez nem volt a kedvencem. Valamiért olyan volt, mintha semmit nem csináltam volna, amikor ezt használtam, illetve az az igazság, hogy volt hatása, ragadt, nehezen szívódott be, de egyáltalán nem hidratált. Az illata viszont nekem nagyon bejött. Nem venném újra.


Avon Alpha parfüm - Óriási kedvencem. Itt olvashattok egy egész bejegyzésnyi áradozást. Azóta már  legalább kétszer újra rendeltem. Egyszerűen nem tudom megunni ezt az illatot.
Colgate Max White fogkrém - Csípte a nyelvemet, így őszintén szólva pár próbálkozás után feladtam vele a küzdelmet, győzött. Anyának viszont nem volt baja vele, szóval ezért fogyott el. Nem venném újra. 


Celebrate Rosewater fürdősó - Se illata, se hatása nem volt. Azt sem tudom honnan került hozzám, de ha látnám újra biztosan kikerülném. Nem venném újra.

Avon Naturals testradír - Tudjátok, hogy nagyon szeretem az Avon epres és csokis testradírjait. Ez valamiért nem jött be, sokkal durvább, viszont mégsem olyan hatékony. Na ezt magyarázza meg valaki. Plusz nem is hidratált annyira, mint a többi Naturals testradír. Nem rendelném újra.

Original Source Mango tusfürdő - Szerettem, a márka összes tusfürdőjével elégedett voltam eddig. Talán ennek az illata nem volt tökéletes, de más baj nem volt vele. Újra fogom venni.

Balea fürdőrúd? - Annyira nem emlékszem már mi volt ez a termék, valamilyen fürdő rúd, vagy csillag, vagy nem tudom, de a lényegre emlékszem, puha volt a bőröm utána és nagyon jó vanília illata volt. Újra venném.

Avon Orchidea és málna habfürdő - Szerettem, jól habzott, jó illata volt, de sokkal jobban megéri megrendelni a nagy kiszerelést. Újra rendelném, de akkor már a nagyobbat. 

Levendulás fürdősó - Ezt azt hiszem karácsonyra kaptam, nagyon kellemes illata volt, nem az erős és fullasztó levendula, hanem a kellemes és nyugtató. Gyorsan feloldódott a vízben és viszonylag kevés is elég volt belőle. Újra venném.

Nos, ezeket sikerült elhasználnom, illetve kiszelektálnom az utóbbi 2-3 hónapban. A sorozat folytatódik, ugyanis a nyár elejéig jó lenne elhasználnom legalább a felbontott termékeimet. Úgy látszik ez a projekt egy véget nem érő folyamat az életemben, de egyszer majd csak a végére érek.

Remélem tetszett Nektek ez a gyors bejegyzés. Ti használtatok már valamit ezek közül? Van valami, ami a kedvencetek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése