2018. április 12., csütörtök

Mark Epic Lip ajakrúzs #avonhungary

A januári kampány újdonságai voltak a Epic Lip ajakrúzsok. A leírás alapján nagyon ígéretesnek tűntek, és biztos voltam benne, hogy ki kell őket próbálnom. Sikerült is egyből négy gyönyörű árnyalatot választani. Valamiért nagyon éreztem, hogy ezek jók lesznek, és egyébként is tudhatjátok, hogy szeretem az Avon rúzsait. Szóval ezért bátorkodtam egyből négy árnyalatot is beszerezni.  


A csomagolásuk semmi extra, szokásos Avon csomagolás. A fekete-fehér színekkel játszottak ismételten. Egyébként nagyon jól záródnak a kupakok, kíváncsi leszek rá, hogy ha többször fogom őket használni a kopás során lesz-e olyan problémám, mint a Indulgence rúzsoknál, hogy a kupakok a használat miatt -gondolom én- leesnek, és már egyáltalán nem nyúlok hozzájuk, én szeretem bedobálni a táskámba a rúzsaimat, szóval mivel így már egyáltalán nem biztonságosak azokat a rúzsokat bármennyire is szerettem őket nem szívesen használom. Lényeg, hogy az elmúlt 1-2 hónapban folyamatosan használtam őket, és eddig nincs ilyen problémám velük. 


Általánosságban eltudom mondani, hogy ezek a rúzsok tökéletesek. A színek intenzitásával maximális megvagyok elégedve. Egyetlen rétegben nagyon szépen fednek. Nem szárítják az ajkakat, ezt mondjuk ígéri is, hiszen újdonsága, hogy balzsammal dúsított ami a száradás ellene hivatott. Egészen tartósak, nem hagynak ragacsos érzést. Nyilván az extra zsíros hamburger+kóla kombót nem bírja ki tökéletesen. Amit kiemelnék, hogy a világos árnyalatok is szépen fednek. Nem vettem észre különbséget a világosabb illetve sötétebb árnyalatok között. 






Nekem minden árnyalat tetszik, de a kedvencebb a Wink of Pink. 

Egy szó mint száz, nagyon megszerettem ezeket a rúzsokat. Biztosan beszerzek még belőle pár árnyalatot. 

Ti kipróbáltátok már ezeket az Epic rúzsokat? Mit szóltok hozzá? Melyik a kedvenc árnyalatotok?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése