2018. június 25., hétfő

Yankee Candle tarts - az illatok 1. rész

Egészen gyerekkorom óta imádom az illatokat és a gyertyákat. Egy-egy egyszerű fehér szálas gyertya ugyanúgy ámulatba tudott ejteni, mind a díszesen csomagolt illatgyertyák. Sokáig csak vásároltam a gyertyákat, de nem használtam el őket, így egész gyűjteményem lett az évek alatt. Aztán beláttam ennek nincs értelme, így a legkedvesebbeken kívül szinte az összest elhasználtam. 

Átálltam a klasszikus illóolaj párologtatásra, de valami még így sem volt jó, a párologtatókba rakható teamécsesek számomra problémát okoztak, hamar leégett, túlságosan felmelegítette a párologtatót, és nem éreztem komfortosnak. Az illóolajok között is csak egy-két illat volt amit elviseltem, folyamatosan vásároltam őket, de aztán ebből is kiábrándultam. Ekkor találkoztam az Aldiban kapható Ombia illóolajokkal, amiknek az illatát nagyon szerettem, és így továbbra is maradtam ennél a párologtatós megoldásnál. 

Miután ráeszméltem, hogy ezek az illatok az Aldiban csak időszakosan, karácsony környékén kaphatóak, az én készletem pedig már elfogyott, valami hiányzott. Ekkor ültem le, és már nem illóolajak és gyertyák után keresgettem, hanem kifejezetten az illatok után. Rátaláltam a Yankee Candle-re, de akkor annyian dicsérték, hogy a "márcsakazértse" elv működésbe lépett és hagytam a .... szóval nem rendeltem. 

Aztán találkoztam az Air Wick wax melts rudakkal. Vettem is belőle egyet azt hiszem a nagymama sütije illatút, ekkor ezt az illatot már illatgyertya formájában ismertem, mert azért továbbra is be-bekerült egy-egy gyertya vásárláskor a kosaramba. Nagyon tetszett, de még mindig ott volt, hogy a teamécses probléma, ráadásul a macskák valamilyen különleges oknál fogva nagyon élvezik, hogy ha a meggyújtott gyertya körül mászkálhatnak. Ha magasra teszem nem érzem rendesen, nem látom, félek felgyúl. De végül is mindegy hova teszem, mivel a legtöbb macska alpinistának képzeli magát, így bárhol megtalálja mellé ül, elmegy mellette, hozzá érinti a farkát, stb. Lényeg a lényeg, hogy nagyon élveztem az illatokat, de még mindig csak ritkán használtam. 

Aztán utána olvastam és megtaláltam, az Air Wick wax melts elektromos melegítőt. Megvilágosodtam. Vettem egyet. Elkezdtem használni, gyorsan beszereztem az Air Wick akkor kapható 3 illatát, ezeket váltogattam, majd meguntam. Ritkán vettem egy-egy F&F home viaszt, de azok annyira alapillatok, hogy nem okoztak túl nagy élvezetet. Igen-igen, ennyi felesleges beszéd, szóval írás után jöhet a lényeg, beszereztem párat a Yankee Candle tart-ok közül, szerelmünk azóta tart. Egyenlőre töretlenül. A miniviaszok, az elektromos melegítő és én csodálatos hármast alkotunk.

Most hogy elmeséltem a legfeleslegesebb információkat is, nézzük a címben található márkát, a Yankee Candle-t.

A Yankee Candle minőség tényleg nem csak üres beszéd. Miután megrendeltem az első adag tart-ot, beláttam, hogy előbb kellett volna, sokkal előbb. Eddig minden illat meggyőzött, a rendelés előtt mindig elolvasom, hogy milyen illatra számíthatok, próbálom elképzelni, de ezt nem lehet, mindig felülmúlja azt, amit az ember elképzel. Parfümőrmesterek fejlesztik ki az illatokat, így biztosan összeillő illatokat kapunk. 
A termékek kínálata bőséges. A különböző méretű gyertyák mellett a miniviaszokon keresztül, az autóillatosítóig minden kapható. A legújabb kedvenceim a dekorgyöngy illatosítók. A termékek használatához rengeteg kiegészítőt is ajánlanak ennek többsége nekem nincs, de nem is érzem hiányukat. A gyertyákat még nem próbáltam, de biztosan beruházok majd egy-két illatra. 

A mai bejegyzésben a tartokról fogok írni bővebben. Nekem egész nagy készletem van már, de egyenlőre mindenből csak egy. Keresgélek, vannak már kedvencek melyeket biztosan újra rendelek, de vannak olyanok is, melyek bár tetszenek, de egyszeri élményként is megelégszem velük.





Több tábor is létezik a tart használók között, én azt a csapatot erősítem, akik nem tesznek egyszerre egy egész tart-ot a melegítőbe. Egy-egy tart 22 g. egyszerre egy felet használok melyet azonban több alkalommal is olvadásra kényszerítek. Azt írják, hogy 8 órát képes egy tart illatozni, az intenzív illat tényleg 8 óráig tart, de utána is egy lágyabb, finomabb illat terjeng még órákig. Szerintem egy 10-12 órát biztosan képesek jó illatban tartani a lakás különböző pontjait. Nagyon tartósak, a melegítés után még órákig érződik. Egy fél tortácska kb. egy 

15-20 m2-es szobát simán képes tökéletes illatfelhővel ellátni.





A tart-okhoz tilos vizet rakni! Kipróbáltam, hogy milyen a klasszikus gyertya felett olvasztós módszer, igaz, hogy sokkal hamarabb megolvad a viasz, de én akkor is az elektromos melegítés mellett maradok. Jelenleg 16 illatom van, ebből van pár elkezdve, és van amit még nem próbáltam, mert későbbre, télre, őszre tartogatok. 
















A tartok ára: 540 ft/db de mindig van valamilyen akció is az oldalon, ahol -25-40%-al olcsóbban meglehet őket vásárolni. 





A tárolás: Én jelenleg egy fa ládikába tárolom őket, szépen egymás mögé állítgatva, de mivel félő, hogy az eredeti illat "veszélybe kerül" így az instagram segítségével ötletgyűjtésbe kezdtem. Már megrendeltem a kis lezárós tasakokat, melyekbe külön-külön fogom tárolni a viasztortácskákat. Eddig ez az ötlet vált be a legjobban. Remélem működni fog. 






Végeredményben, életem egyik legjobb döntése volt, hogy kb. 1 évvel ezelőtt beszereztem a YC termékeit. Legutóbb rendeltem autó illatosítót is, erről még nincs határozott véleményem, de ha tetszett Nektek ez a bemutató vagy szeretnétek az illatokról külön-külön is olvasni, akkor írjátok meg kommentben, vagy privátban. 


A cím azért 1. rész mert több márka viaszait is próbáltam már, ezekről szintén szeretnék egy teszt jellegű bejegyzést írni, de gondoltam a legnagyobb kedvenccel kezdem. 



 Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése