2018. augusztus 9., csütörtök

Júniusi - Júliusi Avon rendelés

Ismét egy összevont Avon rendeléses bejegyzés. Kissé bánt a dolog, hogy a rengeteg elfoglaltságom, a blog rovására megy, de remélem mostanában összeszedem az előkészületben lévő bejegyzéseket, és végre helyre áll a rend a blogon is. 

Júniusi rendelés


Fruity Margaritha tusfürdő (349 ft)
Kir Royale tusfürdő (349 ft)
Calming Tuscany tusfürdő (399 ft)

A Fruity Margaritha és a Kir Royale a júliusi kampány újdonságai voltak, de én kedvező tanácsadói áron már a júniusi katalógusból megrendeltem. A Calming Tuscany pedig azt hiszem tavaly nyári kiadás, és nekem óriási kedvencem volt, így beszereztem belőle egy kicsit, az előző kampányok egyikében pedig egy nagyot. Ebből is látszik mennyire szeretem. 


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon (749 ft)

Mondanom sem kell, az Avon rendelések törzs tagja, a családi kedvenc. Nem is mondok róla többet, aki régóta követ, az tudja, hogy szinte minden rendelésnél bekerül a virtuális kosárba egy-egy ilyen sampon már évek óta. 



Anew Perfect Skin sminkalap (1.499 ft)

Ez is azt hiszem, hogy a júliusi kampány újdonsága volt. Nekem már volt az előző csomagolású Anew Vital névre hallgató sminkalapom, azt nagyon szerettem, ezért is rendeltem meg ezt is bátran. Az előzőről ide kattintva olvashattok, ez is tökéletesen működik és biztosan újra rendelem még. 

Júliusi rendelés:


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon (999 ft)

Az előzőeket bizonyítva kedvenc samponunkból itt egy hatalmas kiszerelés.


Caribbeam Colada tusfürdő (359 ft)

Az augusztusi kampány újdonsága ez a kókuszos tusfürdő. A csomagolása és a kókusz fogott meg, tetszett ez a fehér szín, de az illata nem az igazi. 



Avon True Flawless púder (1.499 ft)

Nagyon megtetszett ez a különleges gyöngy kiszerelésű termék. Azóta tesztelgetem, nekem tetszik. Jól mattít, és tökéletesen fixál.


Imari Fantasy szett (899 ft)

Különleges tanácsadói ajánlat keretében rendeltem meg ezt a szettet, az eredeti Imari az nagy kedvencem, ez nem vált be annyira. Valami túl sok benne, de azért még próbálom tesztelgetni, hátha ősszel jobban fog viselkedni a bőrömmel.


Ezeket szereztem be mostanában. Ti vásároltatok valamit ezek közül? Van kedvencetek?

 Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése