2019. szeptember 22., vasárnap

Leárazások - Tesco

Egészen sokszor láttam már az egyik facebook-os csoportban, hogy a különböző, főként fővároshoz közeli Tesco üzletek micsoda kiárusításokba kezdtek. Érdemes szétnézni a kozmetikai osztályon, a termékek egyikében sem találtam minőségi vagy csomagolási hibát. Egyszerűen kifutnak a Tesco üzleteiből ezért akciózzák le őket.


A nyári kedvencek bejegyzésben (ide kattintva olvashatjátok) már írtam a L'oreal Smooth Sugars Clear Scrub-ról, hogy mennyire szeretem. Evidens volt, hogy betárazok belőle és mivel nagyon jó árban volt, így kipróbáltam a termékcsalád egy másik termékét is. 

A termékek ára 1499 ft/db




Ezer éve szerettem volna már kipróbálni a Neutrogena Hydro Boost termékcsaládját, mivel most azt hiszem több mint 50%-os leárazásban volt, eldöntöttem itt az ideje.

Hydro Boost Gel-cream  1899 ft
Hydro Boost Hydrating Lotion Spf25 1899 ft


A Mixa márka termékeit a tavalyi évben szerettem meg, így most extra kedvezményes áron beszereztem párat.

Arckrém: 1599 ft
Arclemosó tej: 699 ft
Habzó arctisztító: 699 ft 
Tonik: 849 ft


Pár hajformázó terméket is találtam így ezekből is vettem néhányat.

Syoss hajhab: 599 ft
Live sampon: 899 ft
Pantene balzsam: 499 ft
Got2b hajformázó: 899 ft/db


Még nem próbáltam soha, de a leírás alapján egészen jónak ígérkezik ez a termék és nagyon nagyon olcsó volt. Ha jól emlékszem: 899 ft.


Nézzetek szét, hátha találtok valamit jó árban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése