2019. szeptember 21., szombat

Nivea 3-in-1 Urban Skin Detox lemosó-radír-maszk


Még a nyár elején a trnd.com-tól kaptam tesztelésre a Nivea új 3 az 1-ben termékét.
Megmondom őszintén, hogy láttam már különböző reklámokba a termékcsaládot, de még nem próbáltam ki közülük egyet sem, így nagyon örültem, hogy bekerültem a tesztcsapatba. 


A termék csomagolása nem fogott meg különösebben, tök jó ez az üde zöld szín, de szerintem nem is ez a lényeg. Aki régóta olvas, az tudja, hogy a "kupak" téma rendszerint probléma nálam, de itt ezzel nincs gond, könnyen kilehet nyitni és jól is záródik.



Nekem nagyon tetszik egyébként ez a 3 az 1-ben dolog egész praktikusnak tűnik, de lássuk működik-e a gyakorlatban is. 

Az első pár használat alkalmával mint arclemosó-arcradír használtam és működött. Nagyon szépen eltávolította a sminkmaradványokat, hidratált, nem hagyott száraz érzetet a használata után. 



Kellemesen radírozott egyáltalán nem durvák a szemcsék benne, jó volt használni.



Aztán kipróbáltam arcmaszkként is. Úgyis megállta a helyét. Puha és selymes volt a bőröm utána, jól tisztított, de a három funkciója közül arcmaszkként használtam legkevesebbszer.

Minden összevetve egy nagyon jó termék, már szereztem be utánpótlást is. Zuhanyzásközben használom, megkönnyítette az arcápolási rutinom első lépését. Nagyon jó árban is kapható és könnyen beszerezhető. 


Ti használtátok már a terméket?
Elégedettek voltatok vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése