2019. október 1., kedd

Őszre hangolva - 10 plusz 1 dolog amiért szeretem az őszt - köszöntelek Október

Annyira menőek mostanság ezek a öt plusz tippek, tanácsok és inspirációk, hogy gondoltam egy tízes listára összegyűjtöm az egyik kedvenc évszakom kedvenceit. (Nyilván a tél a másik kedvencem, de most ősz van és nagyon érzem ezt a hangulatos, fényekkel és falevelekkel teli időszakot.)

1. AZ IDŐJÁRÁS


Fura lehet de én nagyon szeretem a kissé ködös, csípős reggeleket. Amikor egy jó vastag sál mögül kikukucskálva élvezhetem, a hűvös, friss levegőt.



Fotó: Saját (Debrecen)


Fotó: Saját (Debrecen)
2. A VASTAG KÖTÖTT PULCSIK

Kell ezt magyaráznom? - Azt hiszem nem, egyszerűen imádom. Az őszi színek közelebb állnak hozzám mint bármelyik más évszak színei, a barna, a szürke, a sárga...



Fotó: Saját

3. KUCKÓZNI

Igazából az év minden időszakában szeretek kuckózni, hazugság lenne mást mondani, de ilyenkor a legjobb. Előszedem a nagy és vastag plédeket, párnákat és kezdődhet a maratoni olvasás, sorozat nézés...

Fotó: Saját
4. A FÉNYEK

Aki ismer, az tudja, hogy a fények a szobám állandó kellékei, természetesen nyáron vannak a legkevesebbszer használatban, hiszen túl hosszúra nyúlnak a nappalok, de amit eljön az ősz vele együtt az én időm is... már ami a fényeket illeti.


5. AZ ILLATOK

Mind a természetes, mind a mesterséges illatok. Na ez így hülyén hangzik, de szeretem a lehullott és megázott falevelek illatát és szeretem az őszi gyertyákat, a Yankee Candle évről-évre megörvendeztet pár igazán őszi illattal. Ilyenkor szinte mindig van valami kellemes tart a melegítőben.

Fotó: Saját

6. FORRÓ ITALOK

Nincs is jobb, mint egy fárasztó hosszú nap után meginni egy teát, vagy egy forrócsokit. Bekuckózni és élvezni az ízeket.

Fotó: Saját

7. AMIKOR A FALEVELEK RECSEGNEK A TALPAM ALATT

Kevés jobb érzés van ennél a világon... a friss hó talán még, de én azt sem élvezem annyira, mint az avarban való sétálást.

Fotó: Saját (Debrecen)
Fotó: Saját (Debrecen)
8. A KARÁCSONYRA VALÓ KÉSZÜLŐDÉST

Legyen az egy üzletben, vagy díszítésben. Nem gondolom szentségtörésnek, ha novemberben már készülünk a karácsonyra. Ez a kettő nálam, valahogy együtt jár.

Fotó: Saját
9. SÜTŐTÖK

Egyszerűen imádom a sütőtök ízét és illatát... és amúgy is a tökökkel való díszítés nagy kedvencem. Imádom ezt a narancssárgát.

Fotó: Pinterest
10. HOGY KICSIT MINDEN LECSENDESÜL

Az emberek kicsit jobban bekuporodnak otthonaikban. A hosszabb esték alatt vissza lehet térni a hobbikhoz, az olvasáshoz, a film nézéshez, valahogy mindig is azt éreztem, hogy ilyenkor közelebb állnak az emberek egymáshoz mint az év többi időszakában.

Fotó: Saját (Döge)

10+1. HOGY VÉGRE NEM FOLYIK LE A SMINKEM

No persze ez nem azt jelenti, hogy nyáron nem sminkelek, bár minimálisan, de annyira utálom, hogy egy-egy nyár esti bulihoz ha elkészülök kb. a #minusztizenhetedik másodpercben leolvad rólam minden, fénylik a bőröm és nem ér az egész fabatkát sem.

Fotó: Saját

Így vagyunk mi ketten az Ősz és én, nagy-nagy szimbiózisban élünk és várjuk a találkozást minden évben!

Szeretitek az őszt?
Ha igen mi a kedvencetek benne?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése