2019. október 10., csütörtök

A nulladik - Glamour-napok 2019 ősz #rossmann #dekorbolt #frupkasülttea #Glamournapok

Sziasztok! Tegnap volt az őszi Glamour-napok első (nulladik) napja, amikor is néhány üzletben már volt lehetőség arra, hogy beváltsam a kuponjaimat. Először a Rossmann-ba látogattam el és sikerült néhány dolgot beszereznem. Kezdjük is ezzel a vásárlással -aztán mint a címből már kiderült - folytatom a többi üzlettel. 

Próbáltam egy jó tematikát kialakítani a képeknél, de nem tudom mennyire sikerült, lényeg, hogy két részre bontottam, néhány kép kategóriánként, néhány pedig kupononként készült. Remélem nem lesz zavaró. 


A tisztitószerek kategóriában több kupont is felhasználtunk. A Domestos (-33%) termékei közül egy extra cuki terméket választottam amit most harmadik-negyedik alkalommal vettünk már újra és tökéletesen megfelel a funkciójának. Eredeti ára: 549 ft Aztán vettünk még egy doboz Persil (-40) kapszulát is. A kapszulák eredeti ára: 2.699 ft. Majd betáraztunk a kedvenc Cif (-50%) termékekből is. A tisztítószerek eredeti ára: 999 ft/db



Természetesen nálunk mindenki kap valamit a #shoppingünnep alkalmából így a cicák is ( és a tacskó is ezeket eszi - valamiért a kutyáknak való alutasakos termékeket nem szereti - de nyávogni még nem hallotuk :D). Szóval mindkét kupont felhasználtuk ami az állateledeleket illeti. A Purina One (-40%) kuponját a kipróbálás céljából váltottuk be. A rendes szárazeledelt a márka kínálatából nem eszik meg valamiért, de gondoltam kipróbáljuk ezt az alutasakos verziót... hát nem rajonganak ére, de elfogyott... A Gourmet (-40%) termékeknél viszont már biztosra mentem. Gyakran vásárolok nekik teljes áron is Gourmet termékeket bár ezeknél még egyel mindig jobban szeretik a Félix kínálatát. A piros dobozos termék a kedvenc de a többi ellen sincs kifogásuk. 

A Purina alutasakos eredeti ára: 279 ft/db
A Gourmet dobozos eredeti ára: 799 ft
A Gourmet kék alutasakos eredeti ára: 249 ft/db
A Gourmet dobozos eredeti ára: 229 ft/db


Isana -20%

Ha jól emlékszem minden Isana termékre vonatkozott e kedvezmény, de idén nem fogott meg semmi különösebben. Anya nagyon szereti ezt a Power Ultra hajlakkot ebből dupláztunk, én meg kíváncsiságból választottam egy terméket. Az aktív szenes termékcsalád egy limitált tagja, eddig nem láttam még - bár ritkán járok Rossmannba - de most megtaláltam és ha minden igaz még akciós is volt. A termék pedig nem más mint egy tisztító hab. Nem próbáltam még ki, de remélem jó lesz. 
A hajlakk eredeti ára: 429 ft/db
A tisztítóhab eredeti ára: 399 ft


Vape - Szúnyog és kullancsriasztó - mivel idén heteken keresztül nem lehetett a környéken ilyen, vagy ehhez hasonló terméket kapni, így gondoltam beszerzek egyet. Kiárusításba volt 499 ft-ért.



Revolution -30%

A napokban összeállítottam egy csomagot Pink Pandán. Ez a két paletta benne volt, nem gondoltam, hogy csak azért elmegyek egy messzebbi (50 km) Rossmann üzletbe, hogy beváltsam a kupont, de örömmel tapasztaltam, hogy a közelebbi üzletbe megérkeztek a Revolution termékek (cserébe nincs Lovely)... Szóval megvettem mindkettőt. Az első a Iconic Fever a második pedig Affection paletta. Imádom mindkettő színvilágát. Nagyon jókat olvastam a palettákról, remélem nekem is beválnak majd. A paletták eredeti ára 2.299 ft


Az őszi #shoppingünnep 0. napja ennyi volt már ami a kuponokat illeti, viszont benéztünk még anyával a kedvenc hobbi boltunkba, ahol őszi díszeket és különböző méretű gumirózsákat vásároltunk az őszi díszekhez. Gondoltam megmutatom így ömlesztve, de igény szerint az elkészült dekorációkat is megmutatom, bár instagramon általában megosztom, de akkor ide is készítek egy posztot.


Végre, végre, végre... Már tavaly gondolkodtam rajta, hogy rendelni kellene a Frupka weboldaláról pár sültteát. Valahogy elmentem mellette, pár napja feldobott a facebook egy hirdetést és akkor felerősödött a vágy újra, de! még szerencse, hogy nem rendeltem, hiszen most már a kedvenc cukrászdánkban is árusítják, egyenlőre ezt a három ízt választottam, remélem finomak lesznek. 


Ma még megyek DM-be és azt hiszem ennyi. 
Ti vásároltatok már valamit az őszi Glamour-napokon?
Melyik a kedvenc kuponotok?

Ui: Ha kóstoltátok már ezeket a Frupka sültteákat írjátok meg, hogy tetszett-e. Köszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése