2019. október 13., vasárnap

Glamour-napok 2019 ősz

Mindenképpen szerettem volna tegnap elkészíteni ezt a posztot, de nem sikerült. Ma még hátra van az utolsó nap, hátha találtok valamit amit szívesen megvennétek. A nulladik napi vásárlásomat -ami zömében Rossmann- ide kattintva olvashatjátok.


Bár nem kuponos kedvezménnyel, de most nagy akcióban voltak a https://www.helia-d.hu/ oldalon a kedvenc Helia'D termékeink, így megrendeltük még szerdán reggel és csütörtökön délelőtt már itt is volt. Szuper gyorsak voltak. Betáraztunk, a télen már biztosan elég lesz. 

Zelka Körömvirágos natúr arckrém E-vitaminnal száraz bőrre - 1.080 ft
Csipkebogyó krém - 1.117 ft/db
Shea Vaj - 1194 ft
Helia-D Gazdag, Tápláló Bőrápoló krém C-vitaminnal - 798 ft/db
Helia-D Classic Krémes hidratáló testápoló száraz bőrre 400 ml - 1.267 ft/db

Aztán térjünk át a DM-es vásárlásra. Azt hiszem csak egyetlen kivétel lesz már, de ott úgy is jelzek :)
Megpróbálok kupononként haladni hátha így egységesebb lesz. 


Syoss - 50%

A Syoss termékek óriási kedvencek, mivel nagyon sok hajformázót használok, így muszáj figyelnem arra, hogy ne tegyék teljesen tönkre a hajamat. A márka termékei szinte egytől-egyig megfelelnek minden elvárásomnak. A samponoknál, balzsamoknál el-el térek a márkától, de a hajlakknál és hajhabnál, valamint legtöbbször a hajfestékeknél nem. A vörös hajfesték eleve akciós volt kb. 500 ft és amiért imádom a DM-et, hogy még ebből is lejött a kedvezmény, így potom pénzért vásárolhattam meg, nyilván betáraztam belőle egy időre. 

Syoss hajlakk eredeti ár: 1.479 ft
Syoss szőke hajfesték eredeti ár: 1.499 ft


Dove -25%

Pontosan az elmúlt Glamour-napokon szereztük be először a Dove baby popsitörlőit, azóta is csak ezt vásároljuk újra, nekünk teljesen bevált, így most is érkezett velünk egy pakk haza.

Eredeti ár: 1.899 ft


Blend-a-med -50%

Teljesen kifogytunk a fogkrémekből és bár én nagyon szeretem a Himalaya fogkrémeit, most mégis vágytam valami újdonságra így ezekre esett a választás. Kupon nélkül sem drágák, kuponnal viszont még a leggagyibbak is csak pár forinttal olcsóbbak.  

Eredeti ár: 599 ft/db


Rimmel - 50%

Az elmúlt két-három Glamour-napokon szinte mindig voltak Rimmel rúzs kiárusítások abban a DM-ben ahova járok. Hála az égnek, ez most is így volt. 5 csodaszép, őszi árnyalatot választottam. Még nem próbáltam ki mindent, de biztosan nem fognak csalódást okozni. 599 ft-ra voltak kiárusítva és még a kedvezményt is levonták. 


L'oreal dekorkozmetika (-50 %)

A szokásos True Match alapozó 2R/2C árnyalatát vásároltam újra, szinte mindig erre használom fel a kedvezményt, évek hosszú sora óta nagy-nagy kedvencem.

Eredeti ár: 4.299 ft


Maybelline (-50%)

Ezt a terméket is a tavaszi Glamour-napokon vettem meg először és annyira bevált, hogy úgy döntöttem féláron megvásárolom újra a terméket, bár eredeti áron sem vészes, de így mégis csak barátibb volt. 

Eredeti ár: 2.899 ft


Trend it up (-25%)

Szeretem a Trend it up termékeit és szintén az akciós állványon találtam ezeket a palettákat 399 ft-ra voltak kiárusítva, így még a kedvezmény levonása nélkül is megvettem volna, de így duplán örültem. 


Beology  (-50%)

Itt van az a rész amikor szólok, a két hajpakolást kivételesen a Rossmann-ban szereztem be még visszamentem értük, extrán akciósak voltak 749 ft/db áron vásároltam meg őket mindenféle kedvezmény nélkül. A DM-ben viszont vásároltam egy szérumot, amire érvényes volt a -50% és még szintén akciós volt mégpedig 999 ft. Sajnos csak ez az egy volt belőle, mert ennyi pénzért az eredeti árához viszonyítva ajándék. 


Pantene (-50%)

Akik régebb óta követnek már tudhatják, hogy a Panten Aqua Light visszatérő kedvenc, így mint mindig most is került a kosarunkba, sőt egy olyan termék is amit eddig még nem próbáltam, ez pedig a Hair Superfood 3 az 1-ben termék. Remélem ez is be fog majd válni.

Aqua light sampon eredeti ár: 799 ft
Aqua light balzsam eredeti ár: 799 ft
Hair Superfood eredeti ár: 999 ft


GlissKur (-50%)

Amit tudtam, hogy kiszeretnék próbálni az a GlissKur új termékcsaládja volt, így ebből beszereztem egy egész szettet, de a Total Repair spray balzsamból is hoztam egyet, hiszen az évek óta nagy kedvenc. 

Total Repair spray eredeti ár: 1.299
Bio-tech Restore spray eredeti ár: 1.299 ft
Bio-tech Restore sampon eredeti ár: 849 ft
Bio-tech Restore balzsam eredeti ár: 849 ft



Himalaya (-25%)

Erről a két termékről már hallottam korábban így elhatároztam, hogy most a kedvezménnyel megvásárolom őket. Még nem próbáltam ki egyiket sem, de a Himalaya termékeiben még sosem csalódtam.

Eredeti ár: 799 ft/db


Garnier Bio (-50%)

Egész jókat hallottam ezekről a termékekről, így gondoltam, hogy most féláron kipróbálom őket, egy arctisztító gélt és egy szépítő tonikot vásároltam. 

Arctisztító gél eredeti ár: 1.399 ft
Szépítő tonik eredeti ár: 1.399 ft


Garnier arcápolás (-50%)

Szintén visszatérő kedvenc a kétfázisú sminklemosó és mivel nagyon jókat hallottam a tonikról így ebből is beszereztem egyet. 

Sminklemosó eredeti ár: 999 ft
Tonik eredeti ár: 999 ft


Adidas (-50%)

Mivel tavasszal bőségesen betáraztunk így most csak egy kevés újra töltésre volt szükség, így választottunk egy-egy golyósdezodort a márkától. Anyának a kék, nekem a narancssárga a kedvencem.

A dezodorok eredeti ára: 799 ft/db


Dove (-25%)

Az örök kedvenc, a klasszikus, az original. Ez az illat verhetetlen, valahogy a tudatomba épült már gyerekkorom óta. Gondoltam ebből is betárazok, sosem tudni mikor jön rám, hogy mindenképpen ezt szeretném használni.

Dove spray: 819 ft
Dove deo: 819 ft


Nivea (-25%)

Már régóta szerettem volna kipróbálni a micellás samponokat és most véletlenül megláttam, hogy a kedvezményen kívül is akciós. Gondoltam ennyiért simán kipróbálom. 

Eredeti ár: 899 ft


Fa (-50%)

A Fa tusfürdők mindig elcsábítanak, ez az egyetlen márka ahol szinte csak a csomagolásra megyek. Bár ennek az illata is nagyon finom. 

Eredeti ár: 599 ft


Old Spice (-25%)

Apának vettünk egyet a kedvencéből, bár ez volt az egyetlen termék amikor is megállapítottam, hogy ennek bizony feljebb ment az ára és a kuponnal került annyiba, mint amennyibe alapjában szokott.

Eredeti ár: 949 ft

Vásároltunk még pár terméket kuponok nélkül is és akciósan is. Gondoltam megmutatom ezeket is.


Természetesen a cicáról most sem feledkeztünk el, mindig kapnak valamit. A DM sajátmárkás eledelei nagy kedvencük. Természetesen konzervből többet vásároltunk, de ez a lazacos a kedvencük. Ezekre nem volt kedvezmény, de így is nagyon jó áron kaphatóak.


A háztartásba is vásároltunk pár dolgot és amint látom van benne kuponos kedvezmény is mégpedig a (Dettol -40%). Ezen kívül még zsebkendőt, papírtörlőt, vízkőoldót, szemüvegtisztítót és illatosítót is vásároltunk. Valamint a téli időszakra teákat és vitaminokat.



A L'oreal StylInsta termékeket már régóta nézegettem, mert bár se kontyom, se fonatom nem szokott lenne, de a hajformázás fontos dolog és bár rövid a hajam, azért ezt-azt kitudok hozni belőle.
649 ft/db árra voltak kiárusítva. 
A Balea tusfürdői elég gyéren voltak most feltöltve így csak egy ilyen kellemes citrom illatú terméket vettünk.
A Botanicals termékcsalád egyes tagjai szintén kiárusításos darabok voltak, így történt, hogy egy sampon előtti hajolajat és egy balzsamot választottam. A hajolaj 999 ft-ba a balzsam 499 ft-ba került. 

 Remélem még nem késtem el túlságosan. A kuponokon kívül érdemes figyelni a kiárusításra és egyéb akciókra is. 

Nektek melyik volt a kedvenc DM-es kuponotok, vagy vásárlásotok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése