2019. október 15., kedd

Októberi Avon rendelés

Remélem nem unjátok még a sok rendelős/vásárlós posztot, mert bár tudom, hogy sok volt mostanában, de a soron következő megint egy rendelés. Ahogy a címből is látszik egy Avon-os rendelés. Az októberi kampány Focus (tanácsadói) magazinja telis-tele volt karácsonyi illatokkal, így történt, hogy sikerült megtölteni újra a virtuális kosaramat. Nézzük!


Vanília és füge habfürdő (899 ft)

Nagyon kellemes illata van, érződik a vanília édessége és a füge fanyarsága. Még élesben nem próbáltam ki, inkább őszi illatnak mondanám mint karácsonyinak. (Novemberi kampánytól elérhető.)

Bogyós gyümölcs és csokoládé habfürdő (599 ft)

Ezt a terméket már kipróbáltam, mert ennek tetszett a legjobban az illata, igazi karácsonyi. Szokásos Avon habfürdő minőség, jól habzik, de nem szárít. Biztosan rendelek még belőle karácsonyig egyet. (Novemberi kampánytól elérhető)

Gyöngyvirág habfürdő (399 ft)

Őszintén szólva nem magamnak rendeltem ezt a terméket, én nem szeretem ezt a nagyon virágos illatot, de anya és mama valamiért rajonganak érte, így ebből mivel extra akciós áron volt most rendelhető beszereztem több darabot is.


Kir Royal tusfürdő 399 ft

Még a nyáron használtam és nagyon tetszett ez a fanyar gyümölcsös illata, így gondoltam, hogy ha a nagy karácsonyi illatok között vágynék egy kis nyárra akkor pont jól fog jönni. 

Winter Apple Cheer tusfürdő (399 ft)

A visszatérő karácsonyi Avon illat. Minden évben szoktam egy ilyet rendelni, nagyon szeretem. A minőségében azt hiszem nem fogok csalódni, így elfér és karácsonyig még belefér, hogy elhasználjuk. (Novemberi kampánytól elérhető.)


Édes Vanília Cukor habfürdő (459 ft)
Fűszeres áfonya és narancs habfürdő (459 ft)

Mindkét termék nagyon jó illatú, extra cuki csomagolásban. Nekem a vaníliás jobban tetszik egy fokkal, szintén a novemberi kampánytól elérhetőek.



Rózsavíz és shea vaj testradír (399 ft/db)

Nagyon szeretem az Avon-os testradírokat, viszont ha jól emlékszem az Avon Care-től még nem használtam ilyen terméket. A Shea vajtól nagyon hidratálónak hangzik, még nem próbáltam, kellemes illata van az biztos, remélem használatközben is elégedett leszek. 


Dezodoráló láb-és cipőpúder (699 ft)

Fontosnak tartom a lábak ápolását és mivel kezdődik a téli csizma szezon így azt gondolom, hogy jó szolgálatot fog majd tenni, az FootWorks termékeiben még nem csalódtam.


Narancsos-fűszeres testpermet (399 ft)

Az előző havi rendelésemben már láthattatok két testpermetet. Akkor is írtam, hogy én nem igazán rajongok ezekért a termékekért, de ilyenkor karácsonykor mindig megvásárolom őket. Ennek van a három közül számomra a legjobb illata. 


Ti mit rendeltetek ebben a kampányban?
Szeretitek az Avon karácsonyi termékeit?
Így elsőre tetszik valamelyik szezonális illat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése