2019. október 3., csütörtök

Szeptemberi kedvencek


Olyan gyorsan telt el a szeptember, hogy szinte észre sem vettem és vége lett. Egész sok újdonságot vásároltam és próbáltam ki, lett egy pár kedvenc így gondoltam, hogy megmutatom Nektek egy posztban. 


Az első egy paletta a Revolution One Million palettája ami csodálatos (nekem) őszi színeket tartalmaz (ide kattintva megnézhetitek). Csodás sminkeket készítettem vele, nagyon jól pigmentáltak és bár elsőre azt hittem, hogy csak vad és buli sminkeket fogok tudni készíteni vele, azért a hétköznapok során is tökéletes megállja a helyét. 

Az Avon Power Stay rúzsai lenyűgöztek. Három árnyalatot rendeltem meg, de csak kettőt próbáltam még ki, így ez a kettő került a kedvenceim közé. Nagyon szép, intenzív színek, szépen elterülnek az ajkakon, nem szárítanak és extra sokáig fent maradnak. Tökéletesek!

Az arcápolási rutinom kedvence lett a Mixa gyengéden habzó arctisztító. Nagyon jól eltávolítja a sminket, semleges illata van, pont annyira habzik amennyire szükséges. Nem szárít, sőt hidratál és semmiféle irritációt nem okozott. Tisztának és frissnek érzem tőle a bőrömet. Nagyon megszerettem mostanában a Mixa termékeit. Többet is kipróbáltam az elmúlt 1-2 hétben biztosan olvasshattok még a márka termékeiről. 

Bár kifejezetten nem tartoznak az Avon Naturals testpermetei az basic kollekciómhoz, de ez a Cukrozott szilva illat belopta magát a szívembe. Nagyon kellemes illata van, igazi őszi. Az elsődleges funciója mellett sokszor használom frissítőillatként a ház különböző pontjain.

Az utolsó kedvencem ebben a hónapban nem más mint a Yankee Candle Home Sweet Home tartja. Ez volt az első illat amit valamikor pár éve próbáltam a márkától és örök kedvenc lett. Nem rég többet is rendeltem belőle így biztosan elég lesz egy darabig. Tökéletes őszi/téli illat. 


Nektek milyen termékek lettek a kedvenceitek az ősz első hónapjában?
Próbáltatok már valamit a fenti termékek közül? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése