2019. november 4., hétfő

Októberi vásárlások és vélemények #yvesrocher #estéelauder

Még október végén vásároltam meg a következő termékeket és arra gondoltam, hogy mivel ez a poszt nagyon rövid lenne csak a termékek árának és lelőhelyének leírásával így első benyomásos véleményt is írok.


Először is a Douglas-ban megvásároltam a hőn áhított Estée Lauder Double Wear alapozót. Az üzletben próbáltam ki először, illetve volt lehetőségem arra, hogy egy sminket készítsenek és ezt az alapozót használta a hölgy aki sminkelt, így egyben megkerestük a színemet is és egy szép sminket is kaptam. A színem végül a 3C2 Pebble árnyalat lett. 
Már az üzletben készített sminkkel is nagyon tetszett a termék. Könnyed volt, mégis szép volt a fedése, nem szárított, de úgy voltam vele, hogy úgyis akkor lesz az igazi, ha a saját termékeimmel, a saját sminkelési rutinommal fogom használni. Nem okozott csalódást. Túl sok újat nem tudok mondani a termékről, csak olyat amilyet már emberek ezrei elmondtak róla. Nagyon tetszik. Abszolút megéri az árát. A képen azért látható két doboz, mert egy pumpát is vettem hozzá, ugyanis bár nagyon tetszik a letisztult csomagolása a kiöntős része nem igazán jött be, a pumpa önmagában túlárazott, de nem csak egyszer tudom használni ez mondjuk pozitívum.


Az Yves Rocher kínálatából a karácsonyi termékekre voltam elsősorban kíváncsi, de korán mentem és még nem voltak elérhetőek, mindegy vásároltam néhány tusfürdőt, mert ezek az egyik kedvenc termékeim a márkától. Tulajdonképpen tusfürdő és habfürdő egyben. Öt fantasztikus illatú tusfürdőt választottam. Balról jobbra haladva...
Bourbon vanilia - Szinte minden vaníliás dolgot szeretek legyen szó ételről, italról, szépségápolási termékről, így nem volt kérdés, hogy ez az első helyen áll a listán. Tökéletes vanília illata van, leginkább egy pohár vaníliás tejhez tudnám hasonlítani, biztosan van olyan akinek ez az édes, cukros illat már-már émelyítő, de nekem nagyon tetszik. 

Kókuszidó - Az egyik legkellemesebb kókusz illat amivel valaha találkoztam. Ennek a terméknek használom jelenleg a testápolóját is. Itt olvashattok róla. Többször is újra vettem már, nagyon szeretem  az illata mellett a hatását is.

Magnólia - Fehér tea - Nagyon kellemes illata van. Virágos, inkább tavaszi, üdítő illata van. Még nem használtam ez előtt, de az illata nagyon bejön. 

Őszibarack-csillagánizs - Ezt az illatot csak a neve miatt választottam ott meg sem szagoltam. A barack illattal és ízzel úgy vagyok mint a vaníliával. Minden formában jöhet. Tökéletes friss barack illata van, mindenképpen a gyümölcs dominál benne, az ánizs szinte nem is észrevehető. Nagyon fogom szeretni. 

Kávébab - Ezt már többször is használtam, nagyon kellemes inkább latte illata van mint kávé. Az esős, borongósabb napokra tökéletes társ lehet. 


Az Yves Rocher törzsvásárlói programja szinte havonta megújuló ajándékokkal kedveskedik. Ehhez a vásárlásomhoz két ajándékot is kaptam, az egyik egy téli bögre szett volt ez alkalommal, a másik pedig egy régi kedvencem amit már használtam is és többször is újra vásároltam ez pedig a Sensitive Végétal nyugtató 2 az 1-ben micellás víz. Nagyon jó termék, azért nem vásároltam újra és újra, mert mikor hazaköltöztem elég messze volt tőlem a legközelebbi Yves Rocher üzlet, a honlapon meg nem szeretek rendelgetni. 

Mi a véleményetek az alapozóról?
Szeretitek az Yves Rocher termékeit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése