2019. november 5., kedd

Októberi kedvencek

Tudom-tudom, hogy közhely, de nagyon iszonyatosan gyorsan repült el az október. A Glamour-napokon mint láthattátok (ha nem ide kattintva megnézhetitek) egész sok mindent sikerült vásárolnom, ezen kívül volt még néhány körutam, így sok-sok új terméket tesztelhettem ebből adódóan rengetek új kedvencem lett. Kezdjünk is bele...


A hajápolás területén egyből két nagyon kedvencem is lett, ami igazából egy termékcsalád mégpedig a Beology Deep Sea extract vonalának a Selymességet nyújtó kétfázisú szérum hajpakolása amit én benedvesített hajra, hajszárítás előtt használom az egész hajamon és gyönyörű puha és fényes lesz tőle a hajam. A másik pedig a hajpakolás, melyet beépítettem a hajmosási rutinomba, az eddig használt hajpakolásaim közül kiemelkedik. Tökéletes, már első használat után láttam a hatását.


A tusfürdők terén mindig nehéz a döntés, hiszen egyszerre többet használok és több kedvencem is van. A mostani kollekciómban is ez a helyzet, viszont a legtöbbször ezért az extrán karácsonyi illatért nyúltam, mégpedig az Avon Festive Wishes kollekciójának a Winter Apple Cheer illata. Ez az Avon régről ismert visszatérő karácsonyi illata. Tudom-tudom túl korán van még a karácsonyhoz, de egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne használjam. Szokásos Avon minőség, nem kiemelkedő semmiben, csak az illatában.


A sminkek terén sok-sok kedvencem lett. Van olyan termék ami régóta ott lapul már a fiókomban és most fedeztem fel újra és van ami új szerzemény. Az első kedvencem egy olyan termék amivel ezer éve szemeztem már mégpedig az Estée Lauder alapozója, az örök klasszikus termék évek óta a köztudat előkelő helyén tartja magát. Nagyon szeretem, nyilván az alapozásnak egy új szintjét mutatja meg. Őszintén szólva nem minden nap használom, de nagyon-nagyon szeretem. Szépen fed, tartós, tulajdonképpen nem tudok róla olyat mondani amit ne mondtak volna már el előttem ezerszer.
A kovetkező egy korrektor, mostanában ismerkedek az Oriflame termékeivel (leginkább sminktermékeivel) szóval maga a termék a The One Everlasting korrektora a Light Nude árnyalatban. Nagyon szépen elfedi a karikákat, nagyon jó a formulája, tartós, nem ül be a ráncokba, könnyen eldolgozható. Kedvenc lett már pár használat után. 
A régi-régi kedvenc amiből betáraztam a múltkor egy Rossmann-os leárazás során a Rimmel Magnif'eyes szemhéjalapozója, a leggagyibb palettámmal készített sminkemet is lerobbanthatatlanul tartja, egyetlen negatívum a termékkel kapcsolatban, hogy marha gyorsan szárad ezért az első fixáló réteget nagyon gyorsan kell feltennem rá, hogy rendesen beletapadjon. Ettől függetlenül ezaz a termék ami nélkül nem akarok élni, bár valahol már olvastam, hogy kifogják vonni ezért is táraztam be belőle. 
Egy újabb Rimmel termék egy rúzs lett a múlt hónap kedvence mégpedig ebből a piros csomagolásban lévő rúzsok közül a 200-as Salute árnyalata nem a legtartósabb, nem a legjobb a formulája, de gyönyörű a színe, nem mászik el az ajkakról és nem szárít. Szinte minden nap használtam. 


Két arcápolási terméket is avattam a kedvencek kategórián belül, ezek is egy termékcsalád termékei mégpedig a Neutrogena Hydro Boost két terméke az egyiket nappalra a másikat éjszakára használom. A lition-t reggel felviszem az arcápolásom utolsó lépéseként. Egésznap hidratált az arcom még most is, amikor megérkeztek a hűvös, szeles idők. Kellemes formulája van, szinte semmi illata, hamar beszívódik. Éjszakára pedig a gélkrémet használom. Ennek a terméknek még annyi illata sincs, nagyon kellemes ez a gélformula. Szintén hamar beszívódik, jól hidratál. A két termék együtt nagyon hatásos, tökéletes alapot kapok a mindennapi sminkem elkészítéséhez. 


Nem igazán láthattatok még nálam háztartási kedvenceket, de azt hiszem ennek is eljött az ideje. Az első terméket tesztelésre kaptam a trnd-től. A Persil Discs mosókapszulája nagyon bejött az egész családnak. Hatásosan teszi a dolgát, a makacs szenyeződésekkel is felveszi a harcot. Mindig van háztartási kedvencem így arra gondoltam, hogy ezentúl ezekről is írok majd Nektek. A lényeg, hogy teljesen jó árban kaphatóak a kapszulák, mi régóta a Persil termékeit használjuk, így biztos voltam benne, hogy ezt a terméket is szeretni fogjuk. 


Ezek a termékek voltak a kedvenceim ebben a hónapban. Rengeteg termék vár még tesztelésre, de októberben ők vitték el a fődíjakat. 

Van olyan amit ti is szerettek és használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése