2019. november 7., csütörtök

Elfogyott termékek - Október (Újra venném?)

Valamikor tavasszal abban hagytam az elfogyott termékek gyűjtögetését. aztán a múlt hónapban valahol tudatalatt megint elkezdtem egy helyre dobálni a kiürült flakonokat. Össze is gyűlt egy bejegyzésre való kupac, így megosztom veletek így a hónap elején egy bejegyzésben.


A tusfürdők terén sok-sok flakonnak a végére értem/értünk (általában ezeket anyával használjuk) szóval, az első egy olyan termék amit egész nyáron kerestem, de mindenhol hiánycikk voltam amikor arra jártam, szóval a lényeg, hogy pontosan a nyár utolsó napján sikerült beszereznem egyet és nagyon sokáig csak ezt használtam, aztán végül a "hűvösebb" idő beköszöntével vagyis inkább az őszi hangulat beköszöntével félreraktam és mást kezdtem használni, de végül sikerült. Tetszett az illata de a végére meguntam. Egyébként nem volt annyira tápláló mint amit a Baba tusfürdőktől megszoktam. Nem venném újra, de egynyári terméknek tökéletes.

Avon Senses Gelato Moments tusfürdő - Már többször is írtam róla a blogon. Nagyon szeretem, kellemes vanília fagyi illata van. Egy kis Olaszország. Szokásos Avon minőség. Jól habzik, nem szárít és sokáig érezhető az illata. Biztosan újra fogom még rendelni, sőt azt hiszem, hogy van is tartalékban itthon.

Avon Cranberry&Orange habfürdő - Még az év elején rendeltem és mire elkezdtem használni már tavasz volt, akkor meg már nem igényeltem ezt az erősen téli/karácsonyi illatot, így kézmosóként végezte, jól habzott, erős illata volt ami használta közben az egész házat belengte. Azt hiszem idén is van már valami hasonló, de tuti nem tavasszal kezdem majd el használni :)

Avon Bubble Gum habfürdő - Sokadik amit elhasználtam, időről-időre visszatérek hozzá. Nagyon szeretem a kellemes cukorkás illatát. Biztosan újra rendelem még.



A hajápolás témakörében is sok-sok termék fogyott el ebben az időszakban. Amit nem szerettem és nehezen fogyott el az a Nivea Volume Srength sampon volt. Géles állaga sem tetszett és ha nem használtam hozzá hajpakolást teljesen szétszárította a hajamat. Nem venném újra.

GlissKur hajvédő spray: Szeretem a GlisKur ezen termékeit, de ez nem lett a kedvencem, árban is drágább mint azok amiket használok. Kissé elnehezítette, csomóssá tette a hajam. Nem venném újra.

A Panten 3minute Miracle pakolása kedvencem lett, bár bevallom őszintén, hogy inkább balzsamként használtam el, a pakolás funkcióját csak ritkán használtam ki. A Panten Aqua Light termékei visszatérő kedvencek időről-időre. Nagyon szeretem őket, puhává, könnyen kezelhetővé teszi a hajam. Biztosan mindhárom terméket újra fogom vásárolni.

Syoss Volume Lift hajhab - Sokáig csak a lila csomaglásban lévő hajhabot használtam, de ez most nagyon bevált. Jó tartást ad a hajamnak, anélkül, hogy szárítaná. Ebből betáraztam rendesen, és biztosan újra fogom még venni.

A beology termékek idén ősszel lettek a  kedvenceim. Eddig minden termék bevált egytől-egyig. Ez a hajspray tökéletes volt. Nagyon puhává tette a hajamat és amikor ezt a terméket használtam nap mint nap, a hajmosás is kitolódott egy nappal. Nagyon szerettem, biztosan újra fogom még venni.


A The Body Shop E-vitaminos krémet már tavasszal elhasználtam, csak mindenképpen szerettem volna róla írni. Nem sok TBS terméket próbáltam eddig, de ez kiemelkedően jó volt. Nagyon jó illata van, jól hidratál, nekem az egyik tökéletes arckrém kategória első helyezettje. Fantasztikus termék. Újra fogom még venni.

A Bioderma Sébium Global termékeit nagyon szeretem, most kettő is elhasználtam. Mindkettőt újra venném, pár nap alatt láthatóan javították a bőrömet és látványosan jól bánt a pórusokkal is. 


A sminktermékek terén is egész sok mindent elhasználtam, két púdert is mindkettőt egyformán szerettem, nem volt köztük túl nagy különbség, talán a Maybelline egy ezredszázalékkal gyorsabban fogyott, de tényleg mindkettőt nagyon szerettem. A Mark HD porpúdert és a Maybelline FaceStudio Setting púderét is biztosan újra fogom még vásárolni.

Sokáig nagy-nagy kedvencem volt a Rimmel Match Perfection korrektora. Többször is újra vettem. Aztán találtam tőle jobbat is. Nem mondom, hogy soha, de a közeljövőben nem tervezem újra venni.

Anew Perfect Skin sminkalap - Tulajdonképpen teljesen olyan volt mint a Maybelline BabySkin sminkalapja, szerettem, könnyed volt, jól tapadt hozzá az alapozó. Tartósságra is bevált. Lehet, hogy újra fogom még rendelni.


A Rexona Maximumprotect golyósdezodorát azért vettem meg, mert bíztam abban, hogy lesz olyan jó mint a stiftes változat. Nem egyáltalán nem volt annyira tartós és hatásos. Nem szerettem és ilyen formában biztosan nem venném újra.

Dove popsitörlő, nem rég találtam rá erre a termékre azóta csak ezt használom, de mivel rengeteg van megbontva így muszáj leszek azokat is gyorsan még mielőtt ki nem száradnak elhasználni, szóval lényeg a lényeg, hogy egy nagyon puha, kellemes illatú termékről van szó. Többször is újra vettem már és biztosan újra fogom még.


Sokszor írtam már arról, hogy nekem nagyon fontosak az illatok. A Yankee Candle tartok és gyertyák nagy kedvencek, de az Air Wick termékeit is nagyon szeretem, a kedvencem a "nagyi sütije" névre keresztelt illat. Többet is elhasználtam már belőle, az ősz meghatározó illata. Nagyon szerettem, biztosan újra fogom még vásárolni.

Vannak termékek amelyeket a fentiek közül ti is szerettetek vagy éppen utáltatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése