2019. november 25., hétfő

Novemberi Avon rendelés

A novemberi kampány sok-sok jó akciót tartogatott, így sikerült pár kedvencet és pár újdonságot is beszereznem. Még tart a kampány, így még nem késő megrendelnetek a kedvenceitek tanácsadóitoktól.


Attraction for Her szett (5.499 ft)

A kedvenc illatom szettben nagyon jó áron volt elérhető, így nem volt kérdés, hogy beszerzem újra, hiszen pont most fogyott el az egyik üveggel, így megállapítottam, hogy kell a pótlás. 

Maxima for Her szett (5.999 ft)
Az Avon egyik új illata is rendkívül jó árban volt, így ezt is megrendeltem, bár nem tetszett annyira mint a katalógusban, így elajándékozásra került, s aki kapta nagyon örült, neki tetszett.


True szemkontúrceruza - Black Ice (799 ft)

A szokásos kedvenc, vagyis anya kedvence, nekem még van egy teljes, így most az ő készletét kellett feltölteni.


Planet Spa Aromatherapy szett (1.899 ft)

Nagyon kiszerettem volna próbálni ezeket a termékeket, sajnos csak egy vált be maradéktalanul, a többi nem én vagyok, de biztosan elfogom őket használni.


Intenzíven hidratáló lábápoló krém repedezett bőrre (799 ft)

Nagyon szeretem a FootWorks termékeit, s mivel télen extrán igényli a lábam az ápolást, így most erre a hatalmas kiszerelésű termékre esett a választásom.


Planet Spa Perfectly Purifying arcradír (399 ft/db)

A kedvenc arcradírom most nagyon kedvezményes áron volt rendelhető így egyből dupláztam. A kedvencem ezer éve, így biztosan tudom, hogy jól döntöttem. 


Frissítő intim lemosó E-vitaminnal (399 ft)

Már régóta az Avon intimlemosóit használom ha szükséges, így mivel nagyon kedvezményes volt az ára, így rendeltem tartalékba.


Szilva és vanília 2 az 1-ben habfürdő és tusfürdő  (499 ft)
Piros gyümölcsös 2 az 1-ben habfürdő és tusfürdő (499 ft)

Azt hiszem, hogy ez a két termék a következő kampány újdonsága lesz. Nagyon kellemes illatuk van, igazi téli termékek. Jól habzanak  és extra cuki a csomagolásuk.

Ti miket szereztetek be ebben a kampányban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése