2016. november 5., szombat

Aktuális kedvenceim

Sziasztok!

Mivel a nyári kedvencek kimaradtak, így gondoltam megosztom veletek az aktuális kedvenceimet, amik egyben az őszi kedvenceim is azt hiszem. Van pár Glamour-napi kedvenc is, és van pár egyéb, régebbi kedvenc is.


Az első kedvencem már is egy Glamour napokon vásárolt termék, egy Fa tusfürdő. mégpedig az idei limitált kiadás egyike a Forzen Joghurt aminek nagyon kellemes illata van, inkább a joghurtot érzem rajtam, mint a makadámia diót, de nagyon szeretem, nem az a tipikus karácsonyi illat, hanem inkább ilyen téli estékre egy forrócsoki utáni fürdőhöz tökéletes. A formulája is tetszik, nagyon jól habzik, és jól is hidratál. 


A Glamour napok óta sampon-balzsam terén is új kedvencet avattam, bár ez egy utolsó- utáni impulzus vásárlás volt, de így utólag nem bántam meg egyáltalán. ez a duó pedig a Pantene Pro-V Aqua Light termékei, amik tökéletesek a hajamnak mostanában. Nagyon tetszik az illata mind a két terméknek. Nagyon jól habzik, és nagyon selymessé, puhává teszi a hajam. Valamint ez a kissé rágógumira emlékeztető illata még másnap is intenzíven érződik. 


A következő hajápolási, kedvenc az a Syoss Ceramide Complex hajlakk ami szerintem verhetetlen, tartja a hajat, nem fehéredik ki, és nem áll össze tőle az egész befújt terület. Nálam egyenlőre hatalmas kedvenc, mostanában jó párszor újra vettem már. 


A következő szintén egy nagy kedvenc, és a Glamour napokon is vettem belőle, ez pedig a Signal White Now Gold fogkrém, szerintem teszi a dolgát, jól tisztít, igaz, hogy optikailag fehérít csak, de ettől függetlenül én nagyon szeretem, egyetlen hátránya, hogy elég rendesen megfogja a mosdókagylót, fogkefét, stb. egyszóval mindent amihez hozzáér. 


Arcápolás terén is kedvencet avattam, mégpedig a Nivea Sensitive 3 az 1-ben micellás arctisztító, amihez nem fűztem túl sok reményt, mert elég sok negatív dolgot olvastam a termékkel kapcsolatban, de nekem nagyon bevált, és nem szárít, nem csíp, semmiféle irritációt nem okoztott, a szemkörnyékén is bátran tudom használni, mert a szememet sem csípi.


Illatok terén is egy új kedvencem lett, ami mint látjátok, tényleg kedvenc ugyan két-három hónap alatt ennyit elhasználtam belőle, dehát ez van, remélem a Mikulás, vagy a Jézuska meglep egy újabb üvegcsével. :)
Szóval egy számomra nagyon kellemes illatról van szó, ami épp úgy lehet alkalmi, mint hétköznapi. Itt olvahattok egy tesztet, ahol részletesen írtam az illatról.


Egy ajakápolási kedvencet is hoztam ebbe a bejegyzésbe, még egy előző karácsonyi kollekció tagja az Yves Rocher kínálatában található narancsos-fahéjas ajakápoló, így az ősz, illetve a hideg beköszöntével szükségem van egy kis extra ajakápolásra. Az Yves Rocher ajakápolókról részletesebben itt olvashattok.


A Rimmel Lasting Finish termékei közül hoztam kettőt is, az alapozó az örök kedvenc, a primer viszont meglepett, valamikor régebben már használtam egyszer ezt a primert, de akkor nem szerettem. Aztán nem rég vettem egy szettet, ahol a primer ajándék volt az alapozóhoz, és gondoltam kipróbálom, és megszerettem. Nagyon jól tapad rá az alapozó, nagyon kellemes viselet, tartósabb tőle az alapozó ha 25 órát nem is, de a napi 8-9 órát tökéletesen bírja. :)


Az Alverde highlightere valami fantasztikus, és aki szereti a highlightereket annak nyomás a legközelebbi DM és ezen a nevetséges 899 ft-os áron dobjon egyet a kosarába. Tökéletes, így tudnám jellemezni, én azóta szinte minden alkalommal használom. Hétköznapra is tökéletes, hamarosan várható a termékről egy teszt, ahol bővebben írok majd róla.


A S-he szemöldökfixálója is beépült a mindennapi rutinomba, és sajnálom hogy ilyen állapotban mutogatom Nektek a terméket, de a mindennapi használta során elszíneződött már a szemöldökportól. Viszont ennyiért nagyon-nagyon megéri. Fixálja a szemöldökre felvitt termékeket, és ott tartja a szálakat a helyén, szóval nagyon szuper, nem kell aggódnom attól, hogy valami történik a szemöldökömmel napközben.


A Maybelline Lash Sensational szempillaspirál egy visszatérő kedvenc, nem is szaporítom tovább a szót, tökéletesen elégedett vagyok a termékkel, nem pereg le az egésznap folyamán sem, és szinte levakarhatatan.


Ajakra való termékek közül három kedvencem is lett, mind a három termék matt. Az első kettő az Avon matt kollekciójából két árnyalat, az egyik a Posh Petal, a másik pedig a Peach Flatters. A Posh Petal árnyalatról itt olvashattok egy bejegyzést. Nagyon szeretem mind a két árnyalatot, kis titkot elárulok, hamarosan több árnyalatot is beszerzek annyira elégedett vagyok velük. Szó mi szó, tökéletesen, tartósak, könnyen felvihetőek, nem mászkálnak az ajkakon, és nem szárítják szét az ajkakat viselésük alatt. Bár én szoktam előtte hidratálni. 
A másik kedvenc egy matt ajakkrém a Lovelytól amiről szintén ide kattintva olvashattok egy tesztet, nagyon szeretem ezt a terméket is, elégedett vagyok vele, és lassan újra kell majd vennem, mert rohamosan fogy. Tartós, tényleg matt, bár kicsit jobban szárítja az ajkakat mint az Avon rúzsai, de a színérért és a tartósságáért ezt megbocsátom neki. 


Két paletta kedvencet is avattam mostanában az első a Makeup Revolution BBB palettája, amiről az előző bejegyzésben olvashattatok már (ha mégsem ide kattintva megtehetitek.) Ott leírtam mindent, nem is húzom tovább, olvassátok el, és megtudhatjátok miért lett aktuális -és azt hiszem örök- kedvenc a paletta. 
A másik a Lovely Dark Nude palettája amiről hamarosan hozok tesztet, nagyon szép színek vannak benne, és ár/érték arányban nagyon megéri beszerezni szerintem, mostanában nagyon gyakran nyúlok reggelente ezért a palettáért.


Még egy monó van itt amiről mindenképpen szerettem volna írni Nektek, ez pedig az Essence I love Nude kollekciójának a 02 Cake Pop árnyalatú szemhéjpúdere. Nagyon jól pigmentált, nagyon szép maga az árnyalat, általában a belső szemzúgba használom, de volt már rá példa, hogy csak ezzel festettem ki az egész szemhéjamat. Tökéletes monó, és ráadásul akciósan vettem. A formulája pedig nagyon tetszik.


Van egy pirosító kedvencem is, mégpedig az Avon Ideal Luminous Classic Aura árnyalatú terméke. Én általába nem szeretek bele a pirosítókba, de ez szerelem volt első használatra :) Szóval nagyon szép színe van, tökéletes az őszi sminkekhez, és úgy egyáltalán az őszhöz. Gondolkoztam egy tesztet róla, szerintem hamarosan meg írom, mert aki még nem ismeri a kollekció pirosítóit annak sűrgősen pótolnia kell. :)


Egy nem szépségápolási terméket hoztam a kedvencek közé. Ez pedig nem más mint a Air Wick Life Scents gyertyája illetve gyertyái már többet is elhasználtam belőlük. Az egész szobát, lakást belengi az illata, az ára nem a legkedvezőbb, de szerintem megéri mindenképpen. 


Ezek lennének az aktuális kedvenceim. Remélem tetszett a bejegyzés, ha így van kérlek nyomjatok egy like-ot az oldalsávban a blog facebook oldalára.

Van olyan termék amiért egyformán rajongunk?

Puszi Nektek! 

3 megjegyzés:

  1. A Fa tusfürdő és az Avon rúzsok nekem is nagy kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. A MUR paletta nálam is nagy kedvenc és a Maybelline spirált is nagyon szerettem, de most a fekete verziót vettem meg. A Fa tusfürdőre meg kíváncsi lettem, remélem találok belőle legközelebb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen kutakodj a drogériákban, érdemes :)

      Törlés