2016. július 27., szerda

Lovely Extra Lasting matt szájfény

Sziasztok!


Tudom-tudom, már elég régi darabról beszélünk, hiszen nem újdonság már ez a termék a drogériák polcain, de én még csak nem rég vásároltam meg ezt a szájfényt, merő kíváncsiságból, mert nem hittem el, hogy ez annyira jó, amennyire mondják, és mindenképpen kiakartam próbálni. Tulajdonképpen már többször is kerestem, de sosem volt feltöltve az állvány.



A csomagolás semmi extra, praktikus, kicsi, táskabarát, és az applikátora is nagyon jól használható.
A minta letisztult, szerintem szép, nem túl egyedi, de egy ilyen árfekvésben teljesen elmegy.



Ami először feltűnt, hogy van illata, nem túl erős, de érezhetően van illata. Aztán kipróbáltam, csak úgy simán az ajkaimra felkentem, nem radíroztam,nem hidratáltam előtte, gondoltam így kipróbálom ahogy van, lássuk mit tud. 
Egy nagyon krémes, és nagyon pigmentált szájfényről, sőt inkább krémről van szó. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, szájceruza nélkül is. Pillanatok alatt mattra szárad, nem ragad, nem tapad, kellemes érzés viselni. Nagyon szépen fed, teljesen megegyezik a szín az ajkakon, legalábbis nálam teljesen eltünteti az ajkaim színét.



Nagyon tartós, szerintem már első alkalommal mikor felkentem fent volt egy 4-5 órát mindenféle kopás nélkül. Kopni is nagyon szépen kopik. Nem hagy nyomot a poharakon, vagy étkezésnél az evőeszközökön. Egy Mekis kajázást is kibírt, pedig azt azért elég kevés ajaktermék éli túl. 
Ha elkezd kopni, és felfrissítenéd, érdemesebb letörölni, és újra felkenni, nem rétegezhető a termék én azt vettem észre, a második réteg nehezebben száradt, és nagyon fura utána az állaga elkezd ragadni, és darabokban kopik le. 
Sokkal szebb a hatás akkor, ha leradírozott, és hidratált ajkakra visszük fel.
A lemosása bármilyen sminklemosóval, micellás vízzel is feladatnak minősül.


Mindent összevetve egy nagyon jó matt szájfényről, ajakkrémről van szó, biztosan beszerzem a többi árnyalatát is. Hol voltam eddig, hogy nem próbáltam ki ezt a terméket?

Olyan 6-700 ft-os áron kapható, ezt szerintem maximálisan megéri. Egyébként ez az Nr 1-es árnyalat. 

Ne feledjétek még vasárnapig tart a nyereményjáték! A következő linken elérhetitek: http://reginabeauty.blogspot.hu/2016/07/nyeremenyjatek-blog-2-szuletesnapja.html csak két egyszerű dolgot kell tennetek, nyomni egy lájkot, és megírni kommentben, hogy a nyeremény mellé milyen nyereménynek örülnétek :)

Nektek bevált ez a termék?
Szeretitek milyen?

Puszi! 

2 megjegyzés:

  1. Tényleg jó áron van és ez a szín is nagyon szép. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi szín is nagyon szép, de tényleg ez a kedvencem :)

      Törlés