2016. július 13., szerda

Óriási giga-mega haul 2. rész TESCO

Sziasztok!

Az elmúlt hetek vásárlásainak most megmutatom a második részét, az első részben említettem, hogy olyan sok termék gyűlt össze, hogy két részletben mutatom meg Nektek, hát íme a második. Az elsőt ide kattintva olvashatjátok el. 

Gyertya kiárusítás volt a múlt hónap utolsó heteiben a közeli Tescoban, és le is csaptam a kedvenceimre, és olyanokat is vásároltam amiket azelőtt még nem próbáltam, összesen hét gyertya landolt a kosaramban, és a két Air Wick life scents gyertyán kívül mind 400 ft alatt volt a fent említett két gyertya pedig 450 ft körül ha jól emlékszem.


Szóval először választottam már említett két Air Wick Life Scents gyertyát, az egyik a Mom'a baking amiből nekem már van egy amit félig elhasználtam, és nagyon szeretem, illetve a másik illatot ami a Cozy by the fire, nyilván ezek karácsonyi illatok, és akkor is fogom őket használni, vagy ősszel-télen a gyertyás időszakban, de ennyi pénzért nem tudtam ott hagyni.


Vettem még három Air Wick Essential Oils Infusion gyertyát is, egy cukoralma-fahéj illatút, és két fűszeres erdei gyümölcsös változatot, az almás szintén tél, az erdei gyümölcsöst azt akár most is eltudnám képzelni nagyon jó illata van :)


Aztán a Glade  Velvet Tea Party kiadásából vettem egy Vaníliás változatot, ami most már annyira nem tetszik, de majd élesben meglátjuk milyen lesz. 


Szintén a Gladetől választottam egy limitált kiadású Luminous Apple Spice verziót, ez nagyon tetszik, és ennek a csomagolása is külön megemlítendő, annyira cuki ez a rózsaszín. 

Óriási Nivea kiárusítás végére is oda értem.


Találtam még három 3 az 1-ben micellás arctisztítót ami érzékeny bőrre is ajánlott, még nem próbáltam előtte de gyorsan megnéztem a neten, és megtetszett. Nem emlékszem mennyibe kerültek egyenként de az egészért fizettem olyan 2500 ft-ot, valamint vettem még két csomag frissítő arckendőt is amik szintén 3 az 1-ben és ezek is benne vannak a fent említett árban. Nem tudom mi lehet az oka ennek a kiárusításnak, mert én sem szavatosságbeli sem semmiféle kifogást nem találtam rajtuk, kivéve egy terméket, de erre majd ott kitérek.

Szintén ekkor láttam még hogy van pár termék egy másik polcon gondoltam gyorsan átnézem, és megérte mert találtam még Nekem való jóságokat! :)


A Scholl márkának egy éjszakai lábmaszkjára figyeltem még fel ami azt hiszem 4-500 ft-ba került, és gondoltam ez jó lehet, írok róla mindenképpen, bár még csak Avonos lábápolókat használtam azt hiszem, de szerintem találkozhattok még vele a blogon :)


Találtam még egy Air Wick Freshmatic illatosítót ami pont jól jön a készülékünkbe ugyan is ami most van benne még eléggé tavaszi virágos, de nyárra nekem ez a narancsos-citrusos dolog jobban bejön, ez konkrétan 399 ft-ba került erre emlékszem.


Ugyan itt volt még egy Glade Légfrissítő zselét, ami 399 ft-ba került és ráadásul dupla volt, tehát végül is két darab került ennyibe, az egyiket már használatba vettük a fürdőben ezért van most itt csak az egyik, ennyiért szerintem bőven megérte, viszont ennek az alján megtaláltam, hogy miért lehetett kiárusított, van ott egy dátum ami szerintem a lejárati dátum mégpedig 2016.12.20. de nem érdekel különösebben addigra valószínűleg elhasználjuk majd őket. Egyébként Japán Kert illatú. 


Egy számomra ismeretlen márka a L'Angelica fogkrémével is összetalálkoztam, és azt hiszem olyan 4-500 ft-os áron vettem meg, apa benyúlta, de gondoltam megmutatom.

Egy másik kiárusításos területen anyával kincseket találtunk, na jó nem annyira nagy szám, de szerintem nevetséges milyen áron lehet és mit venni a Tesco-ban, érdemes nyitott szemmel járni.


Először is kemény 56 ft-ba került egy csomag francia kártya, amiben két pakli van, ebből sosem lehet elég, és így vettünk is 4 csomaggal ne árt ha van belőle mindig új, hiszen az ember ha sokat játszik egy paklival akarva-akaratlanul megjegyzi a kártyákon lévő gyűrődést, tépést, stb. El sem hittem hogy annyi, legalább kétszer ellenőriztem le az árellenőrzőnél, és még akkor is el voltam képedve.


Akik követnek azok tudhatják, hogy télen jó barátaim a kézmelegítők, így amikor megláttam, hogy 76 ft-ba kerül egy csomaggal amiben 2 db van bátran leakasztottam párat. Ezek eldobhatóak nem úgy mint ami Nekem van, de 76 ft-ért nyilván nem hagyhattam ott. 2 csomaggal vettem belőle és nagyon kíváncsi leszek rá, állítólag levegő hatására aktiválódik. na majd meglátjuk. 


Két retronak számító plédet is beszereztünk anyával egy kéket, és egy pirosat amik 999 ft/db áron voltak leértékelve, szerintem baromi szépek, és nagyon olcsóak voltak. Annyira eltudom képzelni őket piknikezéshez, heverészéshez, nem bántuk meg hogy nem hagytuk ott őket.

A múlt héten pedig a kozmetikai soron randalíroztam, ahol vettem pár szükséges, és kevésbé szükséges dolgot is.


A Vademecumtól vásároltam most egy fogkrémet ami Eucalyptus & Mint szerintem semmi extra fogkrém és 339 ft volt. 


A hajamra is ráfér egy kis felfrissülés és most egy L'oreal Casting Créme Gloss hajfestéket vettem Vadszilva árnyalatban, azt hiszem már használtam ilyet.


Az előző bejegyzésben említettem, hogy rákattantam a tusfürdőkre, és az általam már egyszer kedvencnek titulált Ziaja tusfürdők most akciósak volt, így egy áráért kettőt hozhattunk el, 999 ft-ba került a kettő. Az egyik Narancsolaj krémtusfürdő, a másik pedig kakaóvajas, mind a kettőt használtam már a narancsost jobban szeretem, de a kakaóvajas is az egyik kedvencem, nem volt már túl nagy választék, de ha lett volna több fajta lehet hogy nem a kakaóvajasat választom. 


Egy Listerine Stay White szájvíz is landolt nálam, a másik már nagyon elfogyóban van, és most az 500 ml-s volt 994 ft azt hiszem, ez szerintem nagyon kedvező, így ezt hoztam a 250 ml-s ezer forinton felül volt, nem is értem, lényeg a lényeg, hogy vettem egyet.


A klasszikus HeliaD krém is újra a kosárba került, 899 ft-ba került anya használja inkább, én csak akkor amikor valami nagyon extra hidratálás kell az arcbőrömnek, és nincs időm a hosszas radírozás, mindenféle krémezésre akkor ezt használom gyorsan, mert egyből használ, cserébe viszont picit zsírosabb lesz a bőröm, így nem szeretem túlságosan sokszor használni, tényleg csak akkor ha idő hiányában szenvedek. Lehet írok róla még a blogon, és ott kifejtem ezt bővebben.


Elfogyott a Nivea Care&Protect izzadásgátlóm is, és ugyanezt vásároltam meg újra, 570 ft körül volt azt hiszem. 


A Clean&Clear termékcsalád most újra megragadott és egy akció keretein belül választottam is 3 olyan terméket amit már régebben használtam, mégpedig a Morning Energy család három tagját, egy lemosót, egy tonikot, és egy arcradírt. A radír és a tonik 678 ft/db áron szerezhetőek be, a lemosó pedig 755 ft azt hiszem. 


Tudom-tudom nagyon hosszúra sikerült, de már nem akartam tovább tagolni, érdemes ha közel laktok a Tesco-hoz vagy gyakran jártok oda nyitva tartani a szemeteket, mert általában bele lehet futni ilyen filléres dolgokba. Azért azt mindig nézzétek meg, hogy a szavatossága mikor jár le, valamint hogy nem-e sérült a termék vagy hiányos stb. Szóval legyetek figyelmesek!

Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, és ha szeretnétek, hogy valamiről írjak bővebben is azt jelezzétek. 

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. A Nivea micellásvizét GN-okon szereztem be 2 db került 1900-ba -50% , emiatt vásároltam meg. Hát annyira nem jött be , pattanásokat is okozott , a szempillaspirált nem hozza le (legalábbis nekem) az arcról a sminket még csak csak .. de a spirált nem . Azóta swatch letörlésére használom , arra tökéletes.

    VálaszTörlés
  2. Remélem Nekem befog válni, első pár használat után a La Roche Posay micellás vízét leverte. Remélem hosszútávon is működni fog, a spirállal nálam is meggyűlik a baja, de arra ott a Garnier sminklemosó teje :)

    VálaszTörlés