2016. július 13., szerda

Planet Spa Relaxing Provance Spa kézkrém


Sziasztok!

Ma az Avon augusztusi kampányában debütáló kézkrém, a Planet Spa termékcsalád új tagjai közül fogom bemutatni a kézkrémet. Már van egy ilyen kézkrémem, még pedig a Treasures of The Desert a névre kattintva elolvashatjátok. Lelövöm a poént, mivel azt nagyon megszerettem, és még kb. 1 adag van benne, ezért megrendeltem ezt az újdonságot, bár picit féltem a levendulától, de majd később kitérek még az illatra. 


A csomagolás kísértetiesen hasonlít a L'occitane kézkrémek csomagolására, és továbbra is fent tartom, hogy a tubus maga elég gyenge, és nem lenne nehéz kiszúrni egy élesebb tárggyal, vagy kulccsal szóval, még mindig biztonságos helyre kell rakni, nálam az előző tubusnak nem lett baja, de tényleg óvatosan dobáltam ide-oda. Szóval maga a csomagolás egy nagyon kellemes árnyalatú lila színben pompázik, és nagyon tetszik ez az szín. Egyébként a fekete kupak műanyag, és rendesen rácsavarható a tubusra.


Az illatától mint említettem eléggé féltem, de most már tudom, hogy nincs semmi okom rá, a levendula illatát tulajdonképpen szeretem, csak sajnos az a tapasztalat, hogy a levendulás termékek, valami nagyon furcsa levendula illatúak amit én nem szeretek, ennek viszont pont az a levendula illata van, ami nem bántja az ember orrát, és nincs semmiféle furcsa illata hanem a tiszta levendula érzik rajta. 


Nagyon jól hidratálja a kezemet, még így a nagy nyári melegben is nagyon hamar, és könnyen felszívódik, egy sűrű krémről van szó. A levendula miatt nyugtatja a bőr, és köztudottan a levendulának gyulladásgátló és fertőzésgátló hatása van. 
A körmeimet fényessé, a bőrömet puhává és simává varázsolja pillanatok alatt, egy használat után már érezhető a változás. 
Egyszóval nagyon szeretem ezeket a kézkrémeket, és biztosan megfogom rendelni a többi változatát is, és nem fogok kísérletezni másféle kézkrémekkel.

Az augusztusi kampányban lesz először rendelhető a közönség számára, és ha jól emlékszem a 30 ml lesz 749 ft ami bár elég drága egy ilyen kis kiszerelésért, de megéri.

Ti megfogjátok rendelni?
Az előző kézkrémet megrendeltétek esetleg? 
Szeretitek ezeket a krémeket?

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése