2015. augusztus 5., szerda

Freedom Makeup - Innocent Collection paletta

Sziasztok!

Ma egy újabb paletta tesztet hoztam Nektek. A Freedom makeup egy új márka a Pink Panda webshopjában, és gondoltam kipróbálom.
Ugyanaz a helyzet vele mint az I heart Makeup termékekkel, a Makeup Revolution egyik leányvállalata, ami szintén ugyan azt ígéri Nekünk, mint a MUR és az I heart makeup, megfizethető áron juthatunk nagyon jó minőségű termékekhez.
Nos, remélem nem lövöm le a poént, de beváltotta az ígéretet.


A csomagolásba nem fektetted túl sok energiát, de Nekem tetszik, ez az egyszerű letisztult csomagolás. Erős, masszív. Elég könnyen nyílik, és óriási tükör tartozik hozzá. Ami még tetszett, hogy külön egy semmire nem jó applikátorral nem foglalták benne a helyet.



Itt láthatjátok, hogy minden színnek van egy neve. Elsőre a kedvencem a Take Me, illetve a Vague szín lett, nincs olyan palettám amiben ezek megtalálhatóak lennének, de már vágytam hasonló színekre. A paletta 32 színt tartalmaz, vegyesen matt és fényes árnyalatokat.



Nekem nagyon tetszenek ezek a színek, kicsit kizökkentenek a nude mániából. Nem is gondoltam, hogy ezek a mályvás színek is ilyen jól tudnak mutatni.



A színek nagyon jól pigmentáltak, nem kell erőszakoskodni ahhoz, hogy kicsikarjunk egy kis szint belőle, kipróbáltam már alap nélkül is, nyilván akkor nem voltak annyira intenzívek a színek, de alapra nagyon jók. Egyik színnél sem tapasztaltam, hogy porzana. Szinte egész nap viseltem a sminket, és egyáltalán nem mászott el.


Gondoltam ha már ezt a palettát megmutatom Nektek, akkor kilépek a nude árnyalatokkal készített sminkek világából, és megnézek egy erősebb de visszafogott sminket.




A paletta mályvás árnyalatai tökéletesnek tűntek számomra. 


A szemhéjalap után a Veil árnyalatot vittem fel a szemhéjam egész területére. Majd a külső V-be felvittem a Guilt árnyalatot, és elsatíroztam a Decent árnyalattal.
Aztán a ki nem töltött területre felvittem a Make Me árnyalatot, a belső szemzugba pedig a Truth színnel dolgoztam. 


Az alsó szempillatövekbe ugyanígy felvittem ezeket az árnyalatokat, valamint egy fekete szemceruzával kihúztam a vízvonalamat. Spirált nem használtam, és így ez lett a végeredmény.
A paletta rendkívül jól kihasználható, a visszafogottam sminkektől, egészen a merészebb sminkekig minden elkészíthető vele.


A paletta a Pink Panda oldalán vásárolható meg 3.390 ft-ért.


Ti próbáltatok már valamit ettől a viszonylag új márkától?

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése