2015. augusztus 1., szombat

I heart Makeup - Naked Chocolate paletta

Sziasztok!

Ma az I heart Makeup - Naked Chocolate palettáját vesszük kicsit jobban szemügyre.


Az I heart makeup a Makeup Revolution leányvállalata. 
Tehát ez a márka is elérhető áron kínál jó minőségű termékeket.
A Makeup Revolution márkától már van pár termékem, de az I heart makeup-tól ez az első paletta amit kipróbálok. 


Ez az olvadócsoki csomagolás valami eszméletlenül ötletes, és szép. Maga a csomagolás masszív, viszont elég nehezen nyílik, ami nem feltétlenül baj, mert legalább biztos lehetek benne, hogy nem nyílik magától szét. 


16 színt tartalmaz összesen, ebből 5 matt árnyalat, valamint a Smoothly is matt kiemelőszín. Ez a natúr paletta gyönyörű színeket tartalmaz, melyeknek nagyon ötletes fantázianevei vannak, mint láthatjátok.


Van benne egy óriási tükör, ami hatalmas plusz pont. Valamint van egy szivacsos applikátor is benne, bár nem gondolom, hogy túl sok mindenre fogom majd használni. 


A palettának valami fantasztikus csokoládé illata van. 


Igazából az összes szín a kedvencem, egyformán tetszik mindegyik. Nagyon jól kombinálhatóak a színek egymással, a paletta alkalmas hétköznapi és alkalmi smink elkészítésére is. Elég sokoldalú termék. Egyébként van benne egy árnyalat még pedig a képen is látható Frosted Choc amit már régóta kerestem, de eddig nem találtam meg, semmilyen palettában. 


Készítettem vele egy sminket, nem gondoltam semmire, csak úgy elsőre amelyik színek megtetszettek azokat kipróbáltam.


Szemhéjalapozót használtam, arra vittem fel a színeket. A színek nagyon pigmentáltak, nem kell túl erősen "beledöngölni" az ecsetet, elég éppen csak belemártani. 


A külső V-be a "White" nevű sötétbarna matt árnyalatot használtam, majd a szemhéjam középső részére a "Choc-fest" árnyalatot vittem fel, természetesen mind a két színt elsatíroztam mégpedig a "Milky" árnyalattal, a szemem belső részére pedig a Divine árnyalatot vittem fel.  


Összességében ez a paletta már most a legnagyobb kedvencem. Régóta nézegettem már, mire eldöntöttem megrendelem, nos most azt mondom bár előbb megrendeltem volna. Élőben sokkal szebb mint a képeken. 
Én ajánlom mindenkinek, aki szereti a nude árnyalatokat.


A Pink Panda webshopjában 3.390 ft-ba kerül.

A Makeuplaza webshopjában pedig 3.595 ft-ba.

Ti megrendeltétek/kipróbáltátok már ezt a palettát?

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színek vannak benne valóban. Akár őszies, akár valamilyen romantikus smink elkészítéséhez ideális paletta. :)

    VálaszTörlés