2015. július 31., péntek

Freedom Makeup újdonság a Pink Pandánál :)


Sziasztok! 

Ma a Pink Pandás rendelésemről hoztam Nektek egy bejegyzést. Nem rendeltem túl sok mindent, de gondoltam érdekelne Benneteket, ez a pár dolog is. Kedden adtam fel a rendelésem, és szerdán megkaptam, imádom azt hogy ennyire gyorsak.


Május végén szerettem volna rendelni, mert akkor elfogyott a Makeup Revolution Focus&Fix szemöldök palettám, és gondoltam újra rendelem, de végül is nem rendeltem meg, hanem megvettem az Essence szemöldök készletét.  Viszont most pont olyan akció volt hogy 3 terméket adtak ajándékba, amiből 1-et én választhattam ki. 


Valamelyik nap láttam, hogy megjelent a Freedom Makeup márka a Pink Panda weboldalán. Ezt a márkát, a Makeup Revolution alkotói hozták létre. Szabadság, milyen jó?! Rengeteg jó termék, fantasztikus ár. Mi kell még?  
Így megrendeltem a Freedom Makeup Pro 32 - Innocent Colletcion szemhéjpúder palettáját.
A paletta 3.390 ft-ba került. 


Mióta megjelent azóta vágytam erre a gyönyörűséges palettára, és nem feltétlenül a csomagolása miatt, na jó azért is. De leginkább a színek fogtak meg, ezt a palettát Nekem találták ki. 
16 színt tartalmaz. Vannak benne matt és csillámos árnyalatok is, és csodálatos csoki illata van.
3.390 ft-ba került ez a paletta is.


Mint írtam választhattam egy ajándékot. Megnéztem miket lehet választani és láttam hogy ha 7.000 ft-ért rendelek, akkor ajándékba választhatom a MUR szemöldökpalettáját, azt amit májusban megszerettem volna rendelni, így gyorsan rendeltem még egy Everyday Minerals ásványi púder mintát, mégpedig a rosy bronze 7C árnyalatban ami elvileg matt, és kontúrozáshoz szeretném kipróbálni. 
A minta 290 ft-ba került.


Tehát az ajándék termék amit választottam az a Makeup Revolution Fix&Focus szemöldök készítő palettája volt. Light to medium árnyalatban, a kedvencem :)


Valamint két körmös terméket kaptam még ajándékban egy körömpolírozót és egy körömmatricát.

Hamarosan jövök a tesztekkel.
Sziasztok! 
Jó hétvégét!

Ti rendeltetek mostanában valamit Pink Pandáról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése