2015. július 21., kedd

Ebay-es szerzemények

Sziasztok!

Érkezett egy elég nagy adag ebay-es rendelés, és gondoltam megmutatom Nektek, hátha megtetszik valami és megrendelitek.


Csokoládé forma - 287 ft
- Gondoltam ennyiért kipróbálom. http://www.ebay.com/itm/261705111731

Sim kártya átalakító - 224 ft
A múltkor szükségem lett volna rá, és nem volt így gondoltam rendelek, hogy legközelebb legyen.



Ezek mind egy napon érkeztek, a postás nagyon boldog volt :D 


Ecsetkészlet - 506 ft/4 db

Ennyiért... nagyon jó ecsetek, puhák, könnyű őket tisztítani, és nem hullik a szőr belőlük.


Tasakok - 249 ft/3 db

Utazáshoz gondoltam, hogy jó lesz mert összezárható. De kicsit rendeltem, mindegy majd valamire elhasználom :S amúgy elég jó minőségűnek tűnnek.


Baglyos karkötő - 224 ft

Nagyon megtetszett ez a kis karkötő, pont van hozzá fülbevalóm is, így gondoltam megrendelem.


Ékszertároló - 229 ft

Szerintem nem kell mondanom sem, hogy minden infantilis dologra vevő vagyok.


Bőrfeltoló - 225 ft

Gondoltam ennyi pénzért gondoltam kipróbálom, már használom egy ideje, és nagyon jó.


Napszemüveg - kb. 350 ft

Mostanában nagyon sok helyen keresgettem napszemüveget, de sehol nem találtam kedvemre valót, aztán láttam ezt ilyen potom összegért, és így megrendeltem. Mellesleg nem is áll annyira rosszul.


Kellék fotózáshoz - 588 ft

A fotózáshoz rendeltem, nekem nagyon tetszik, így kicsit összevissza, de a linkre kattintva megnézhetitek milyen is pontosan.

Ti miket rendeltetek mostanság?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek, hasznos kis dolgok, és hihetetlen olcsók, arra az ecset készletre lehet én is elcsábulok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátran ajánlom Neked, én nagyon megvagyok vele elégedve. :)

      Törlés