2015. július 20., hétfő

Essence leárazás


Sziasztok!

Nem régiben írtam Nektek arról, hogy kezdődik a szokásos őszi Essence szortiment frissítés, amikor is nagyon sok jó dolgot tudunk megszerezni 349 ft/db áron. Nos elkezdődött és én már túl is estem rajta, bár nem biztos, hogy nem szerzek még be ezt azt. A bejegyzéshez hozzácsapom azt a két quatrot is amit akciósan vettem bár nem a szortiment frissítés miatt volt akciós.




Essence All about Chocolates paletta - 349 ft

Már régóta szemeztem ezzel a palettával, de valahogy mindig meggyőztem magam, hogy van már annyi nude színem, hogy 1200 ft-os áron nem veszem meg, de így a leárazásokon vásároltam egyet. Szerintem ennyiért teljesen megérte. A szokásos All about minőség már van ebből a kollekcióból vagy 2-3 palettám, ezért is bátorkodtam megvenni.



Essence Lash mania reloaded szempillaspirál - 349 ft

Abban a bejegyzésben, amiben megmutattam a kifutó cuccokat írtam már, hogy nem ezt a spirált szerettem volna, hanem egy másikat, viszont abból egy darab sem volt ott ahol én vásároltam. Így elhoztam ezt a spirált, amit már kipróbáltam azóta, és nem bántam meg, mert nagyon szép pillákat csinál. 

 


Essence Blush up pirosító - 349 ft/db
010 - heat wave
020 - pinky flow

Nem tudom Ti találkoztatok-e vele, hogy ez a két pirosító is akciós áron lesz kapható. Az Essence hivatalos oldalán én nem találkoztam velük a kifutó termékek között, de ezek is azok voltak.
Mind a két árnyalat nagyon tetszett így, 349 ft/db áron elhoztam őket. Nagyon szépek, és még nem tudom melyik a nagyobb kedvencem.

Good Girl Bad Girl trend kiadás:




A két quatro amit megvásároltam a Good Girl Bad Girl trendkiadás két termék, amikkel már nagyon régóta szemeztem, de valahogy nem akadt a kezembe az üzletekben soha, kivéve most, egy akciós résznél megláttam a két palettát, és azt is láttam, hogy akciósak így a két palettát 629 ft/db áron vásároltam meg.
A színek nagyon pigmentáltak, meglepődtem mennyire, főleg ugye a világosabb palettánál, hiszen nem minden világos szín pigmentált annyira, hogy úgy nézzen ki mint a palettában, amikor felviszed, ezek viszont ugyan úgy néznek ki.
A első quatro a good girl - 01 Sweetheart
A második pedig a bad girl 02 Once I was an angel 



Ezeket egyébként a Rossmann-ban  szereztem be, de lehet hogy még veszek ezt-azt ha a Dm/Müller közelébe kerülök, bár addigra tuti le fogják fosztani ezeket az állványokat.


/Az ablak előtt fotóztam be a termékeket, és édes kicsi Szofi cicám az ablakon keresztül érdeklődve figyelte, hogy mit csinálok./

Ti mit vásároltatok a kiárusításon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése