2015. július 8., szerda

Nutra Effects - Mattító hidratáló nappali krém

Sziasztok!

Pár kampánnyal ezelőtt volt újdonság a Nutra Effects termékcsalád az Avonnak. Gondoltam kipróbálom én is, és meg is rendeltem a legszimpatikusabb tagját a családnak  a mattító hidratáló nappali krémét, ami SPF 15-öt tartalmaz, gondoltam tökéletes lesz nyárra.


Azért döntöttem a nappali krém mellett, mert gondoltam sminkelés előtt pont jó lesz, mert lemattítja az arcomat. Tényleg így van mostanában csak ezt használom reggelente, sminkelés előtt. 
A katalógus szerint chia magkivonatot tartalmaz, aminek rengeteg jótékony hatása között megtalálható a bőrre való jótékony hatás is, sőt segít a pattanások megelőzésében, valamint a chia mag segíti a bőr vízháztartását helyrehozni, védelmet és hidratáltságot biztosít. Bár a termék nem ígéri a pattanások megelőzését, de azért nem rossz így sem.
A termék vegyes és zsíros bőrre, minden korosztály számára ajánlott.


A termék érzékeny bőrre is használható, ezért is mertem megrendelni, mert bár nagyon kevés smink cucc (alapozó, púder stb.) van amitől kipattogok, de az arckrémek az igazán kényes témák közé tartoznak nálam. A leírtakkal szemben én csak reggelente használom, éjszakára más hidratálókrémet kenek fel. Egyébként a termékek teljesen parabén és színezékmentesek. 



A terméket tényleg csak azért rendeltem meg, mert már sok mattító hatású krémet kipróbáltam, de eddig csak egyetlen egy vált be a L'oreal-nak a kréme. Na ez körülbelül nálam azzal a termékkel vetekszik.
A mattító hatása révén a sminkem tovább fent marad, valamint tényleg a T-zónámnál sokkal később fényesedik át a bőröm. Nem csillogok, nem fénylik a fejem :D



Nekem kevés a hidratálás amit nyújt, a száraz részeken. Segít, de nem az igazi, viszont nem pattogok ki, és nem szárítja a bőrömet tovább. Gyorsan beszívódik az illata kellemes, nekem egyáltalán nem tolakodó. Plusz a SPF 15 ami ilyenkor nyáron nem árt, bár szerintem édeskevés. Mondjuk örültem volna neki, ha egy kis pórusösszehúzó hatással is rendelkezne, de így is jó.


Az állaga teljesen jó, könnyű, nem nehezíti el a bőrt. 
A csomagolás elég jó, azt hiszem krémmánián olvastam valakitől, hogy nem záródik rendesen, nekem nincs ilyen problémám, teljesen jól záródik, vittem már magammal többször is a táskámban, de szerencsére nem történt baj. 
A termék kiszerelése 50 ml.
Az eredeti ára 1599 ft. de akciósan olcsóbban is hozzálehet jutni.
Nekem bevált, gondolkozok rajta, hogy a többi terméket is kipróbálom, remélem azok is ilyen jók lesznek, bár utána fogok olvasni. 

Ti próbáltátok már ezt a terméket?
Mennyire vált be Nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése