2015. július 3., péntek

Zsákmányolás DM, ebay, Alexandra stb.

Sziasztok!

Most egy újabb zsákmányolós bejegyzést hoztam Nektek, amiket tegnap vásároltam, illetve mostanában érkeztek meg ebay-ről. Van ékszer, könyv, notesz, sütis dolog stb.

Ebay:


Öntapadós vignetta amire krétával lehet írni 36 db van benne és 287 ft-ba került.
Hangjegy forma 329 ft volt
A 4 díszítő sablon 374 ft-ba került és már ki is próbáltuk. Nagyon jó.
Post it - ezt már régebben rendeltem de kb. 300 ft-ba került.


Fülbevaló 224 ft-ba került, és szerintem nagyon szép.


Szívecskés karperec 224 ft-ba került, és meglepően igényes.


Nyaklánc 225 ft-ba került.

Dm:


Voltam a Dm-be és vettem pár dolgot, a szemöldökpalettára már régóta pályáztam de eddig nem volt, most viszont beszereztem egyet. A Balea tégelyes kréme isteni virágillatú, nem tudtam otthagyni. A minitermékeket pedig utazáshoz jól jön.

Balea tégelyes krém 399 ft
X-epil intim törlőkendő 249 ft
Mini Signal fogkrém 139 ft
Mini Balea hajhab (igazából hajlakkot akartam :D) 299 ft
Essence eyebrow stylist set 949 ft


Aztán voltam a gyógyszertárban ahol 2.209 ft-ért vettem meg a 125 g-os Soducremet, ami szerintem baromi jó árban volt, mert a múltkor a 60 g-osat vettem valami 1300 ft-ért.

Egy helyi kreatív boltban vettem ezeket a kis bajuszos noteszeket 150 ft-ért.

A szájkontúrceruzákat amik elvileg szemkontúrceruzák is a 100 ft-osban vettem 69 ft/db áron, még nem próbáltam, de nem várok csodát.


A Tescoban is voltam, ahol megvettem ezt a gyönyörű táskát, ami kb. 5000 ft-ról volt leakciózva 1500 ft-ra. A fülbevaló pedig 690 ft lett volna, de lejött belőle az 50%.


Mióta megjelent már azóta szemeztem Curtis - Csibészbiblia önéletrajzi könyvével, és most meg vettem az Alexandrában 3.499 ft-ért. Azóta már kiolvastam és 5*.

Ti miket vettetek mostanában?
Ezek közül esetleg valamit?
A könyvet olvastátok már?

Puszi.

4 megjegyzés:

  1. milyen néven vetted a vignettákat? :)

    VálaszTörlés
  2. milyen néven vetted a vignettákat? :)

    VálaszTörlés
  3. Taskat 1500ft-ert???Nagyon jo vasart csinaltak,irigykedem.Nalunk ez a fajta tatyi meg mindig 3500 ft ami alapbol nem sok egy taskaert de nekem rengeteg van belole kvazi abszolut nem letszukseg de ennyiret siman elhiznam :)
    A magneses vignetta ebay fellelhetosegere en is kivancsi lennek,koszi elore is!!!:))

    VálaszTörlés
  4. http://www.ebay.com/itm/36pcs-Chalkboard-Blackboard-Chalk-Board-Stickers-Craft-Kitchen-Jar-Labels-/221751853365?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33a170c135

    Én ettől az eladótól rendeltem, nem írtam be külön semmit, véletlenül találtam meg.

    VálaszTörlés