2018. február 27., kedd

Februári Avon rendelés #avonhungary

A februári katalógusban volt pár kihagyhatatlan ajánlat, így ebben a kampányban is sikerült beszereznem pár dolgot.


Eve Alluring szett (3.999 ft)

Az Eve kollekció újabb tagja volt az egyik februári újdonság. Az Alluring egy narancsvirág, piros gyümölcs, szantálfa és pézsma illatjegyekből áll. Nekem eddig tetszett. Ha most a bevezető áron megrendeltük a parfümöt, ajándékba kaptunk egy testápolót és egy miniparfümöt. Egyébként nagyon örülök a mini kiszerelésnek, mert alapvetően elég drágán rendelhetőek ezek a 10 ml-s termékek. Sokkal jobban örülök neki, mint a testápolónak. 


Eve Confidence szett (3.999 ft)

Még egy új illata a kollekciónak. Szintén szettben érkezett, és szintén tetszik. Frangipáni, lédús gyümölcs, édes, vaníliás - fás jegyek alkotják ezt az illatot. Ez nekem inkább ősziesebb, tavasziasabb illat. Biztosan fogom szeretni a hűvösebb időkben. 


Mark előkészítő és fixáló spray (599 ft)

Bár van még egy egész fixálóm, mégis annyira jó árban volt most, hogy rendeltem egyet tartalékba. Szerintem ár/érték arányban nagyon megéri. 

A februári kampányban rendelhettem pár terméket 99 ft-os áron. Nagyon jó termékek voltak, volt benne pár kedvenc és voltak újdonságok is amiket most fogok először kipróbálni.


Epres testradír 

A kedvencem, sokszor olvashattatok már róla, rengeteget elhasználtam már. Biztosan fogtok még vele találkozni. Most pár alakalommal eper illatút választottam, de már hiányzik a csokis verzió. :D


Málna és hibiszkusz hajdúsító sampon

Régen használtam már ezt a terméket, és az illatát nagyon szerettem. Valószínűleg néha most is befogom vetni, annyira kellemes, és sokáig érzem hajmosás után. 


Mystique folyékony szappan

Nagyon szeretem ezt az illatot, gyermekkorom táborait idézi fel bennem. Szeretem az Avon folyékony szappanjait, tartós az illatuk és jól tisztítanak. Ennyiért tökéletesen megéri.


Avon Care feszesítő arckrém

Kíváncsi leszek erre a termékre. Még nem csalódtam az Avon Care termékeibe, remélem ebben sem fogok. 


Tejszínes eper habfürdő

Nem tudom szükséges-e írnom, hogy mennyire szeretem az Avon habfürdőit, de tényleg nagy kedvenceim. Jól habzanak és jó illatuk van. Ennek is kellemes tavaszi illata van, és kevésbé érzem a tejszínt, de az eper tökéletesen kivehető.

Ezeket rendeltem a februári katalógusból. Ti mit rendeltetek? Mit szóltok az új illatokhoz?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése