2018. október 3., szerda

L'oreal Extraordinary Oil Nutri-Gold könnyű tápláló olaj-krém

Még valamikor tavasszal szereztem be ezt a két krémet, extra olcsón vásároltam a DM-ben. Elkezdtem használni, lassan a végére is érek a termékeknek, gondoltam, hogy most megírom a tesztet.


Kezdjük a nappali krémmel, sokkal könnyedebb a formulája mint az éjszakai krémnek. Hamar beszívódik, jól hidratál. tökéletes sminkalap reggelente. Nem zsírosítja el az arcomat, de tényleg ragyogóvá és élettel telivé varázsolja a bőrömet. 







A nyáron extra érzékeny volt a bőröm, szinte mindig és minden csípte, de ez a krém egyáltalán nem váltott kis semmiféle irritációt, sőt csillapította a kellemetlen érzést. Halványan de segített az apróbb ráncok, és a szemalatti terület egységesítésében és a feltöltésében is. Tényleg extrán puha és hidratált lett a bőröm, az alapozó alatt. talán nem is volt még ilyen termékem, mellyel egy lépésben letudtam a nappali hidratálást. 



Az illata nem tetszett egyáltalán, és az összetevői sem a legjobbak, de abszolút szerettem a krémet. Tulajdonképpen sokkal többet nyújtott mint amit vártam tőle. 


Az éjszakai krém, egy sokkal erősebb, krémesebb, sűrűbb állagú termék. Maszkként van feltüntetve, és tényleg varázslatos mit művel éjszaka. Nagyon puha, nagyon friss, nagyon hidratált lett a bőröm tőle. Felvitel után egész hamar beszívódott, féltem ettől a maszkos dologtól, hogy ragadni fog, meg nem lesz kényelmes, de teljesen komfortos az érzés amit nyújt. Nem nehezíti el az arcbőrömet. Ebből kicsit többet használok mint a nappali krémből, de csak minden másnap. Reggelre teljesen beszívódik, csak az ápolt bőr marad, de maszk neve miatt, én mindig alaposan megtisztítom az arcomat reggelente.


Az illata ennek is elég erős, de nem érezhető sokáig. Ezt is egylépéses éjszakai ápolásnak hívnám, mert nem használtam hozzá semmilyen arcápoló olajat, még a kedvenc Alverdés rózsaolajamat is háttérbe szorította.

Összességében nagyon szerettem mind a két krémet, nem volt velük semmilyen problémám, az illatuk talán, ha nagyon kellene valamit mondanom. Nem tudom, hogy újra venném-e őket. Most, hogy lassan elfogynak kissé meguntam őket, szeretnék új termékeket kipróbálni. Az összetevői nem a legszebbek. Az eredeti áruk 3.500 ft körül van.

Ti kipróbáltátok már ezeket a krémeket? Szerettétek?

 Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése