2018. október 11., csütörtök

Glamour-napok 2018 ősz DM #shoppingünnep

Idén tavasszal, bár Glamour-napoztam, de nem posztoltam Nektek. Most ősszel, a 0. napon kezdtem a kuponozást, és minél előbb szerettem volna megmutatni Nektek, így ma már olvashatjátok is miket vásároltam tegnap. Először a kuponos termékkel kezdem, majd azokkal folytatom, amiket kedvezmény nélkül vásároltam. 
Idén beleveszem a háztartási termékeket is remélem ez nem lesz zavaró, de ezeket is most vásároltuk, így teljes a kép.


Blend-a-med -50%

Mind a két termék kiárusításban volt, a 3D White Luxe 899 ft-ba, a Pro-Expert pedig 549 ft-ba került és ebből jött még le a kedvezmény. Dupláztam, régebben szerettem a Blend-a-med fogkrémeket, remélem most sem fognak csalódást okozni. 


Garnier dezodorok - 50%

A Garnier Mineral dezodorjai közül válogattam, mind egységesen 699 ft-ba kerül, így a kedvezmény levonása után nagyon baráti áron jutottam hozzá. Szeretem ezeket a termékeket, elleszek velük egy ideig.


Adidas dezodorok - 50%

Mind a két kiszerelés 699 ft-os eredeti áron vásárolható meg, ami önmagában sem drága, de gondoltam, hogy így féláron fogom kipróbálni. Az illata tetszik, a hatásáról később.


GlissKur -50%

A GlissKur állványnál majdnem túlzásba estem, de visszafogtam magam, így csak két sampont, két balzsamot valamint egy tápláló hajregeneráló spray-t választottam. A samponok és a balzsamok 799 ft/db a spray pedig 1.199 ft-ba került volna, de lejött a fele. 



Syoss - 50%

Azt hiszem nem kell mondanom, hogy mennyire szeretem a Syoss termékeket, de van még hajhabom is, szárazsamponom is, így csak hajlakkra volt szükségem. Ezt a Color Protect változatot még nem használtam, ez eleve akciós volt 949 ft és ebből jött le a kuponkedvezmény.


L'oreal hajfestékek -50%

Egyetlen csalódásom, hogy nem volt a Casting Creme hajfestékekből sem az én, sem az anya hajszíne, így választottam egy olyan hajfestéket, amit még nem használtam ez pedig a Préférence, kiváncsi leszek rá, hogy milyen a termék, ugyanis az eredeti ára 2.399 ft. 


L'oreal sminktermékek -50%

Igazán sokat álldogáltam a L'oreal állvány előtt, és nem találtam semmit amire szükségem lett volna. Végül megláttam ezt a palettát amit már rég beszerettem volna szerezni. Remélem be fog válni, és mivel a paletta eredeti ára 4.999 ft így ajándékba illetve 1 ft-ért megvásárolható volt ez a kis kézitáska hozzá, figyeljetek erre, ha van még az üzletben készleten a táskából, akkor van esélyetek rá, hogy az akció keretein belül hozzájussatok. Egyébként a feltétel, hogy bármilyen L'oreal dekorkozm. termékeket választhattok, a lényeg, hogy 4.999 ft-ot elérje.


Maybelline -50%

A kedvenc szempillaspirálomért indultam, de végül arra jutottam, hogy elfogom használni a megkezdett spiráljaimat, így ezt a Strobing krémet hoztam el. A termék 1.450ft-ba került a kedvezmény levonása után.


Rimmel - 50%

Mivel a Rimmel kupont több termékre is belehetett váltani, így sikerült jó pár terméket összeszednem. A rúzsok, és az púder kiárusításban volt, így ebből az eleve kedvezményes árból még lejött az 50%. Szóval a Kate Moss rúzsokat 340 ft/db áron, a Only One rúzsokat pedig 450 ft/db áron vásároltam meg. A korrektor 999 ft volt, az alapozó pedig 620 ft a kedvezmény után. A kedvenc szemöldök termékemből is beszereztem egy újabb adagot, ami 800 ft-ba került. A korrektor és a szemöldökpúder nem volt akciós.

Ezeket a kuponokat váltottam be, de sikerült pár kupon nélküli terméket is választanom.


A Signal fogkrém felkeltette az érdeklődésemet, nagyon kíváncsi vagyok rá, 449 ft-ba kerül eredeti áron, szóval fogkrémmel tavaszig elleszek látva, mert akicóban volt még még a Vademecum fogkréme, ami 249 ft volt. 


A kedvenc Alverde rózsaolajamból is beszereztem egy újabb adagot, (itt olvashattok róla) 1.099 ft-ba került. A Balea márkától is választottam pár terméket, az első a Icy Cocos testápoló krém, ami 499 ft volt, annyira jó illata van, nagyon szeretem ezeket a kókuszos cuccokat, mostanában nagyon rá vagyok függve. Aztán egy ajakmaszk is bekerült a kosaramba ami 399 ft-os áron kapható, mindig is kiakartam próbálni ezt a terméket,  valamit a kedvenc Balea tusfürdőnk ami 299 ft/db volt, ezt nem kell magyarázni, anya is és én is nagyon szeretjük. Anya vett még egy Helia'D testápolót, ami az ő kedvence, már olvashattatok róla, szinte minden elfogyott bejegyzésben szerepel ez 599 ft volt.


Egy Balea kézmosót is vettünk, a csomagolása fogott meg leginkább és 299 ft-ba került.


Garnier Olia hajfestékek. A szőke árnyalat 1.399 ft, a vörös árnyalat pedig kiárusításban 979 ft/db volt.


Az akciós magazinban szúrtam ki ezt a mézes arctonikot, a márkát nem ismerem, de kiszerettem volna mindenképpen próbálni. 999-ft-ba kerül, és mindenképpen fogok róla írni.


Kicsit kilóg a sorból, de mivel most vásároltuk így gondoltam megmutatom ezt is, apának vettünk anyával egy ilyen Philips OneBlade készüléket. 


Pár teát vásároltunk a megfázós időszakra, ezek párszáz forintba kerülnek, és megfázás esetén nagyon jól jönnek, legalább is mi szeretjük ezeket a teákat, és hiszünk a hatásában is. :D


A világ legjobb sütőpapírjából is vásároltunk kettőt ezek 349ft/cs áron vannak és ár/érték arányban a legjobb. A kedvenc Zewa kéztörlőmből is vettem utánpótlást, ez 299 ft volt. A nedves toalett papír, pedig akcióban volt a toalett papírral.


Ajándékba pedig két szájkontúrceruzát kaptam, a Trend it up termékei közül. Nem próbáltam még őket, de jókat hallottam róluk, biztosan hamarosan kipróbálom őket.


Ezeket a termékeket vásároltam, igaz a kiárusított termékek opcionálisak, mert nem biztos, hogy minden üzletben ki vannak árusítva, de én szerencsés voltam, mert csomó olyan terméket kipróbálhatok teljesen kedvező áron, melyeket már szerettem volna. 

Ti milyen kuponokat váltottatok be a DM-ben idén ősszel? Miket vettetek még a kuponnal kapható termékeken kívül?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése