2018. november 20., kedd

Októberi Avon szerzemények

Így november közepén, mikor már a novemberi rendelésemet is leadtam, eszembe jutott, hogy még nem mutattam meg miket rendeltem az elmúlt hónapban. 


Winter Magic tusfürdő (599 ft)

Minden évben rendelek egy ilyen téli tusfürdőt, nagyon szeretem az illatát. Ez is tökéletes, már alig várom, hogy kipróbáljam. 


Avon Care kézkrémek (269 ft/db)

Újdonságként jelentek meg ezek a mini kézkrémek a kínálatban, és kettő megrendeltem, egy glicerines és egy kókuszolajjal gazdagított változatot, még nem próbáltam őket, de szeretem az Avon kézkrémeit, így remélem nem fognak csalódást okozni.


Avon Naturals maszkok (149 ft/db)

Nem igazán rendeltem még Avon Naturals arckrémeket, vagy arcra való termékeket, de gondoltam, hogy érdekes lehet, hogy így maszk formában piacra dobták őket, így meg is rendeltem mind a három terméket. Az uborkás változat egy lehúzható maszk, azt már kipróbáltam, nagyon kellemes érzet maradt utána a bőrömön, igaz, hogy nagyon hosszú a száradási ideje.


Luxe paletta - dark nights (2.399 ft)

Nagyon szeretem a Luxe palettáit, ebbe pedig beleszerettem a színek miatt. Ezen a képen abszolut nem látszanak a színek, de később jelentkezem vele, ha kíváncsiak vagytok rá. 

Ezeket rendeltem az októberi kampányból. Ti miket szereztetek be? Van valami termék amit Ti is megrendeltetek ezek közül?



Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése