2014. július 24., csütörtök

Vevay termékek :)

Ma kaptam meg a soron következő Vevay csomagomat, így úgy gondoltam, írok pár sort erről a márkáról, és bemutatom a már meglévő termékeket.



Az első csomagot februárban kaptam meg. Ebben egyetlen egy termék volt, igaz ez volt a legkedvezőbb árú. Egy 8 szemhéjfestéket és két pirosítót tartalmazó palettát küldtek. Sok jót nem reméltem, de úgy gondoltam ez a csomag megéri a 990ft-ot. Kellemes csalódás volt amikor kipróbáltam, hihetetlenül pigmentáltak a színek, és gyakran nyúlok most is ehhez a palettához. A színek nagyon szépek, hétköznapokra való színek és alkalmakra való színek is megtalálhatóak benne. A pirosítók nagyon szépek, az arca feltéve pedig igazán természetes hatásuk van.





A második csomagot valamikor április végén kaptam meg. Ez már egy 4 termékből álló csomag volt, és ennek a tartalma
- Night Cream tápláló éjjeli krém Nagyon szeretem ezt a krémet, igazából ez a kedvenc éjszakai arckrémem. Tényleg nagyon jól hidratál, ha azt érzem, hogy a bőrömnek valami extra hidratálásra van szüksége mindig ezután a termék után nyúlok.
- Cleansing Milk arctisztító tej Igazából még csak egyszer próbáltam ki akkor jó volt, utána használtam az éjszakai krémet, nagyon hidratált bőröm volt tőle.
- Cherry Lips ajakrúzs Nagyon pigmentált gyönyörű színe van, nem feltűnő de mégsem az a hétköznapi
- Nail Polish- Plum 329 körömlakk Igazából egyszer használtam mert kicsit őszies szín, gyorsan szárad és tartós.
                és itt egy ajándék lábujj szétválasztó szivacsot is küldtek.



A harmadik csomag amit ma kaptam meg 4 gyönyörű terméket tartalmazott, ez a kedvenc csomagom eddig, igazi summer edition :)
- Ajakfény Gyönyörű barnás árnyalatban kaptam apró pici csillámok vannak benne, csoda szép :)
- Szemhéjpúder paletta 4 természetes színből áll, nagyon jól kombinálhatóak és igazán pigmentáltak.
Napozás utáni krém még nem próbáltam, de az illata nagyon jó.
- Ajakbalzsam Spf 25  kipróbáltam párperc után nagyon jól felpuhította az ajkaimat
       
                         és itt leopárd mintás szemöldökcsipeszt küldtek ajándékba. 

4 megjegyzés:

  1. kaptam egy szemhéjpúderes csomagot, amit nem rendeltem. Kérdeztem, mi tévő legyek, azt mondták sajátköltségemre visszaküldhetem.

    VálaszTörlés
  2. Most meg küldtek egy sms-t, hogy lejárt tartozásom van. Mi a teendő??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mit csináltál? Kaptál további csomagot is?

      Törlés
  3. Remélem nem küldenek csak úgy maguktól minden félét mert ha nem kéred akkor mi van 1 szemhelypudert rendeltem az első csomagot gondolom tovább akkor küldjön ha igen elem. Nem?

    VálaszTörlés