2014. július 28., hétfő

Mi van a táskámban? TAG

Mivel én is nagyon szeretek más táskájában "turkálni", ezért gondoltam megmutatom nektek, hogy mi van az én táskámban :D


A CCC-ben vettem még valamikor tavasszal, hűséges kis társ a mindennapokban <3
Bepakolva :D



1. Aktuális Avon katalógus             
2. Tablet                                       
3. Pénztárca                                   
4. Tolltartó                                   
5. Határidőnapló                         
6. Notesz  (Azért van mindkettő a táskámban, mert nem tudom eldönteni melyiket szeretem jobban :D)
7. Miniparfümök (Nem tudtam dönteni, ezek a kedvenc illataim, és ha elfelejtem otthon befújni magam még akkor is van választási lehetőségem :D)
8. Testápoló (én kézkrémnek használom is, isteni mangó illata van)
9. Tisztító kendők (Elvileg izzadásgátló hatása van, de még sosem próbáltam, csak úgy itt van :)
10. Gyógyszerek
11. Post it (Annyira cuki ez a kistartó)
12. Kulcsok 
13. Sebtapasztartó
14. Fésű
15. Füles tartóval
16. Kéztörlő 
17. Neszesszer (Csinálok majd egy bejegyzést róla majd, hogy mik vannak benne)
18. Törlőkendők a tablethez (utálom ha ujj lenyomatos)
19. Napszemüveg
20. Kézfertőtlenítő 
21. Testpermet  (bár nagyon sok parfümöm van, de nyáron jobban szeretem a testpermetet)
22. Dezodor (mindig jól jön)
23. Hajlakk (szeretem ha van nálam, sose tudni mikor kell és párszor már jól jött)
24. Ékszerek (mindig van nálam egy kiegészítős/ékszeres S.O.S csomag) 
25. Irattartó
26. Rágó hegyek :D







Azért így elnézve elég sok mindent cipelek magammal, persze néha van hogy megunom és akkor csak pár dolgot hagyok benne, de azért így teljes a mindennapokban :D

Remélem tetszett ez a bejegyzés nektek, és ha van kedvetek készítsétek el, ha pedig már elkészítettétek akkor dobjatok egy linket, mint említettem szeretek "turkálni" :D Puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése