2014. augusztus 1., péntek

Júliusi kedvencek

Eltelt egy hónap, igazából örülök is meg nem is. Sajnos a hónap eleje gyakorlattal telt (a június vége is), így még csak 1,5 hete élvezem a nyarat. Elég nehéz volt ráhangolódni, de végre érzem tombol a nyár! :D 
Most elhoztam nektek az júliusi kedvenceimet, mert azért volt bőven. Nos... próbálok sorrendben haladni, már mint ami a sminkelést illeti



GARNIER Moisture Match mattító krém: Még júniusban találtam erre a krémre a TESCO-ban le volt akciózva kb. 800ft volt, és nem reméltem semmit. Gondoltam kipróbálom első nap nem éreztem semmilyen hatást, aztán gondoltam adok neki még egy esélyt, és milyen jól tettem. Azóta mindennap felrakom a sminkem alá, és nagyon szeretem.



KRYOLAN Supracolor krémalapozó: Kb. fél éve használom ezt a krémalapozót, a mindennapi sminkem alapköve, nagyon szeretem. Először féltem, hogy szárítani fogja a bőrömet, de ezt eddig nem tapasztaltam, bár hidratálok előtte is és miután lemosom a sminkem utána is. :D


CATRICE Re-Touch Light-reflection korrektor: A Catrice kiárusításban találtam rá erre a korrektorra és nagyon szeretem, a legvilágosabb árnyalatban vettem meg, és a szem alatti karikák eltüntetésében nagyon jól jött. Konkrétan a gyakorlat alatt megmentette minden reggelemet.



CATRICE Longlasting vízálló szemceruza (010 New Kids On The Black): Kb. 3 hónapja használom ezt a szemceruzát és nagyon szeretem. Igazából sokáig az AVON szemceruzáit használtam, azokat is szerettem, de vágytam a változásra és mióta őt ismerem <3 



CATRICE The Gigant szempillspirál: Ezt is a leárazások során vettem, igazából nagyon hezitáltam mert úgy voltam vele hogy van bőven szempillaspirálom nem kell ez nekem. De a keféje nagyon megtetszett, és nagyon-nagyon-nagyon :D SZERETEM....Isteni pillákat csinál, még az én nyomi kis szempilláimból is. (apropó nincs valami ötletetek a szempillák növesztésére??) 



UMA Cosmetics Nude paletta: Ezt a palettát a Pink Pandás rendelésemnél már láthattátok, de ebben a hónapban (mióta megérkezett) ez volt az a paletta amihez a legtöbbször nyúltam. Gyönyörű színeket tartalmaz, 6 csillogó szint ezért általában estére, buliba sminkeltem ezzel a palettával. Imádtam :)



MUR Focus & Fix szemöldök készítő paletta: Szintén láthattátok már a Pink Pandás rendelésemnél, és azóta ezt is minden nap használom. Ez előtt egy Oriflame-s készletet használtam, de ez sokkal, de sokkal szebb szemöldököt csinál. Meglepő volt, hogy használható benne a wax és teljesen jól fixálja a port. 



CATRICE All Matt Plus mattító púder: Szintén leárazás és szintén szerelem....


AVON-fixáló spray: A nyáron kezdtem el használni, és eddig szeretem...



VEVAY éjszakai krém: A hidratálásban szerintem verhetetlen nagyon szeretem már a felkenése után kb. 10-15 perccel érezhető a hidratálás.



BIODERMA H20 micellás oldat: Mit is mondhatnék róla??? A legjobb amit valaha használtam, a Bioderma felfedező csomagból sikerült beszereznem párat (véletlenek ha vannak akkor itt voltak).




GARNIER Pure Fruit Energy energizáló bőrradír gél: Kb. 3 hete használom minden nap, és nekem bevált, az illata az átlagos, annyira nem jön be de azt nyújtja amit ígér. 



GARNIER Mineral InvisiCool dezodor: Nagyon régóta használok Granieres dezodorokat és mindent szeretem egytől-egyig örök kedvenc :D



AVON Little Black Dress: A mostani Avon rendelésemmel rendeltem újra. Már jó ideje elfogyott és akkor nem rendeltem újra, de a múltkor a vonaton megéreztem és tudtam újra meg kell rendelnem.



LIBERO arc és kéztörlőkendő: A nagy utazgatások közepette nagyon jól jött ez a kis csoda, vastag és nem hagy semmilyen ragadós/nedves hatást maga után, egyszerűen tisztít és kész.



Kedvenc kiegészítőim:




Ezek lettek volna az én júliusi kedvenceim.
Ti használtok ezek közül valamit? és nektek hogy vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése