2014. augusztus 22., péntek

Elfogyott termékek 2014. augusztus

Sziasztok!

Az elmúlt pár héten sikerült jó sok dolgot elhasználnom. Nos pár szóban szeretném őket véleményezi.Van amelyiket nagyon szeretem, és újra venném, de van olyan amit már nem vennék újra.
Mióta nyári szünet van sokkal több mint használok, remélem tetszeni fog nektek. 

Vannak egy páran :D

Garnier - Micellás Víz

 A Bioderma Sébium h2o micella oldat után a legeslegkedvencebb micellás víz, ő volt az első amit próbáltam, aztán utána próbálgattam, L'oreal, Eveline stb. márkáktól, de mindig ehhez tértem vissza.

Szerintem ár-érték arányban tökéletes hiszen ez a 400ml kb. 1800 ft.-ba kerül. A vízálló szempillaspirállal kicsit nehezen de megbirkózik, nekem egyáltalán nem hagyott ragacsos érzést, nem volt irritáló, és hatékonyan távolította a sminkemet. Elég sokáig elég volt, az van ráírva kb. 200 alkalomra hát ha annyi nem is volt, de elég sokáig bírta. Most a már említett Biodermát használom, de valószínű hogy ha elfogy még a kosárkámban fog landolni, tehát ÚJRA VENNÉM :D

Glisskur Hair Repair regeneráló balzsam
A terméke erősen sérült, száraz hajra való. Igazából minden ilyen Glisskur-os spray-t imádok, mindegyikkel nagyon megvagyok elégedve. Ezzel is megvoltam elégedve, mostanában igen megviselt a hajam, és ha törölközőszáraz hajra használtam, valamint reggel szárítás előtte befújtam vele a hajam, selymessé, és puhává varázsolta. Most másikat használok belőle, de azt hiszem ezt is ÚJRA VENNÉM
Garnier Minderal Deodrant InvisiCool
Kb. egy féléve váltottam át a DOVE original-ról a Garnier-re, és nem bántam meg ezt a döntést, éveken keresztül használtam a DOVE-ot, de a váltás jó döntés volt. Tényleg azt adja amit ígér, na jó nem 48 órán keresztül tart a hatása, de egy egész éjszakás bulin hű társam. Szeretem ezt a terméket és már ÚJRA VETTEM.

AVON- ANEW Vitale arctisztító gél

Mielőtt megrendeltem ezt a terméket már használtam a nappali és az éjszakai krémét, és azokat nagyon szerettem, így megrendeltem ezt is, az illatát nagyon szerettem, és én általában zuhanyzás közben használtam, és mikor megtöröltem az arcom már érezhető volt, hogy puhává varázsolta a bőrömet. Nagyon megvoltam vele elégedve. De szeretnék már is kipróbálni, azért mindent összevetve, ÚJRA VENNÉM

AVON-Naturals Vaniliá testradír
Igazából ez volt az első avonos testradírom, de azt hiszem az utolsó is legalább is ebből a fajtából, az illatát nagyon-nagyon szerettem, és tetszett, hogy nem illant el rögtön, egy darabig lehetett érezni. De a testradír funkciója egyáltalán nem jött be, nem nagyon éreztem a hatását, de lehet azért van mert én mást várok egy testradírtól, a szemcsék nagyon-nagyon aprók benne, és alapos dörzsöléses használat után sem volt az amit vártam. Tehát NEM VENNÉM ÚJRA





AVON Naturals testpermet
Nagyon szeretem az AVON-os testpermeteket, így ez sem volt kivétel ez alól. ÚJRA VENNÉM

LUXE-kőpúder
Nagyon szerettem ez a púder, és azt hiszem a következő katalógusból megint szert teszek egyre. A fedése nagyon jó, a színe is megfelelt a bőrömnek, egyetlen egy hibája van az az illata, elsőre nagyon furcsa volt, de aztán megszoktam. ÚJRA VENNÉM

Avon- Sleep Serenity permet
Nagyon jó levendulás illata van, és még a szúnyogok ellen is bevált, már ÚJRA VETTEM, és azt hiszem használni is fogom.

Citromos körömlakk eltávolító
Nagyon nagyon nagyon rossz volt, én még ilyen rosszal nem találkoztam. Olajos érzetet hagy maga után így nem teszi lehetővé azt, hogy újra fesd a körmödet csak ha már beszívódott. NEM VENNÉM ÚJRA

Isana körömlakk lemosó
Egyértelműen a kedvencem, nagyon szeretem már évek óta ezt használom és ÚJRA és ÚJRA VESZEM :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése