2014. augusztus 6., szerda

Agusztusi Avon haul



Ebben a kampányban sikerült elég sok mindent megrendelni. De most a már régen kiszemelt termékeimre elég nagy akciók voltak. Így gondoltam megrendelem őket.

Parisian Chic parfüm:
Már a neve megtetszett és a múltkori kampányban rendelt minta alapján tudtam, ebben a kampányban az enyém lesz :) 2799 ft-ba került.
Szemkontúrceruza:
A múltkori katalógusból kinéztem magamnak 2 színt ezekből a szemceruzákból, csak akkor kicsit drágának tartottam őket, azt hiszem  1000 ft. körül volt, de most 549 ft.-ért meglehetett rendelni így megrendeltem mind a két színt. Elvileg vízálló árnyalatok, még nem próbáltam őket élesben, de jön majd a teszt róluk.
- Brighten Up Pink


Diamonds szemkontúrceruza:
Évek óta használom ezt a szemkontúrceruzát, nagyon szeretem, és most hogy akciós volt gondoltam beújítok egyet. Ja és ez is 549 ft. volt.
-Black Ice
Sleep Serenity párnára fújható permet:
Az elfogyott termékek bejegyzésben láthattátok, hogy elhasználtam belőle egy teljes 100 ml-s flakont, és a rendes 1439 ft-os áron nem rendeltem volna újra de most 699 ft. volt így rendeltem belőle egyet.
Sweet Sensuality illatosított testpermet:
Egyszer már kaptam ilyet de akkor nem tetszett, elajándékoztam, de valamelyik nap megéreztem azon akinek adtam és 699 ft.-ért rendeltem egyet.
Selymesen hidratáló testápoló argánolajjal száraz bőrre:
Kedvenc testápolóm fogyóban van már, így rendeltem egy ilyet, meglátjuk.

Big and Darling dúsítós szempillaspirál:
Újdonság az Avon-nál, azt hiszem most még csak a tanácsadók tudták megrendelni így én is megrendeltem 1199ft. volt.

Egy tanácsadói ajánlat részeként nagyon nagyon kedvező áron jutottam hozzá ehhez a három termékhez. (akik tanácsadók ők tudják remélem megrendeltétek!! :D)
-Avon Ultra Sexy testápoló szuflé
-Sminkfixáló spray
-Irresitibly Sexy szempillaspirál
Az interneten szereplő ajánlatok között bukkantam rá erre a kis csomagra már régóta szerettem volna ilyen utazószettet, de még ebay-en sem találtam olyat ami pont jó volt, nos ahogy ezt elnéztem szerintem barátok leszünk. 899 ft. volt.


Ti mit rendeltetek ebből a kampányból? Szerintem jó kis katalógus volt ez. Várhatóak a tesztek :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése