2014. szeptember 8., hétfő

Augusztusi kedvencek

Hajaj :D Elrepült a nyár, nagy-nagy bánatomra. De azért ebben a hónapban is volt pár kedvencem, megmutatom most nektek.


Most hogy így nézem, nem is olyan sok :D




Balea Zuhanyzásközben testápoló: IMÁDOM annyira de annyira megszerettem, már alig várom DM közelében járjak biztosan tankolok belőle. :)

Kallos Hővédő Hajvasaló Permet: Soha nem használtam még Kallos terméket, de ezt kb. 500 ft.-ért vettem és nem okozott csalódást, nagyon szeretem, minden reggel használom közvetlenül hajvasalás előtt, csak arra vigyázzatok, hogy ne fújjátok közelről :D


Garnier NÉO: Mikor először láttam a TESCO polcain nem igazán keltette fel az érdeklődésemet, de aztán úgy döntöttem még is csak kipróbálom hiszen nem lehet olyan rossz, mivel Garnier. Tetszik nagyon és ebből is tankolok majd őszre. 

Sungfleur Tisztító Bőrradír: Hetente 1x-2x használom és láthatóan javult az arcbőröm, tetszik nagyon, meg van belőle a csokoládés pakolás is, de azt még nem használtam olyan sokszor.


Balea napozás utáni hajolaj: 99 ft,-ért vettem és nem reméltem semmit, és ismételten nem csalódtam, nagyon tetszik, az illata az valami fenomenális :D nagyon szeretem és hát ha legközelebb is 99 ft.-ért látok veszek belőle párat. :D


Infinite Moment: Augusztusban elég sokszor fújtam ezt magamra, igazából nem tudom miért, a kezembe akadt egyik reggel azóta szinte minden nap ez van rajtam :D


Essence rúzs 10 Cotton Candy: Nagyon tetszik a színe. Felkenve is szép, és eléggé pigmentált.
Nivea Make Up Starter: Visszatértem augusztusban a jól megszokott krémhez, elég régóta használom már, és nagyon szeretem. Jól beszívódik, és kellemes az illata.
NYC Natural Matt alapozó 103-as árnyalat: Ehhez az alapozóhoz nyúltam legtöbbet, és tetszik, a nyári napokon se nem sok, se nem kevés. 10/10 

Remélem jól telt a nyaratok! Nekem az utolsó hét már munkával telt, és azóta folyamatos a pörgés. 
Sok sikert a tanévre mindenkinek, aki tanévet kezdett. Aki pedig nem, remélem feltöltődtetek a nyáron, és élettel telve vágtok neki a következő szorgos évnek. Pusziii :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése