2014. szeptember 6., szombat

Szeptemberi Avon haul


Ismételten sikerült elcsábulnom, és jó néhány terméket szereztem be a szeptemberi kampányból is. Igazából elég jó áron sikerült hozzájutnom és így nem volt kérdés a rendelés. :D

Senses Indulging krémtusfürdő (599 ft)

Elsőre nagyon nagyon jó illata van. Nekem kicsit már a karácsonyra hangolódást fogja jelenteni ez a tusfürdő, így még csak később kezdem majd el használni.

Skin So Soft Skin Disiac szett (tanácsadói ösztönző programban Isteni ára volt :))
Még nem próbáltam, volt már csillámló olajspray-m az Avontól azt szerettem, ezt pedig majd meglátjuk :)

Far Away Gold parfüm (2.799 ft)

Imádom az eredeti Far Away-t is és ez is az egyik kedvencem lesz.

Truly Radiant VIP színezett hidratáló krém (699 ft)

Még ma használtam először, így nem sok mindent tudok mondani róla, egyszer már megrendeltem, de miután egyszer használtam neki adtam az egyik vásárlómnak, már nem tudom miért, de most újra rendeltem.

Little Black Dress kölni 30 ml. (999 ft)

Soha nem fogom megunni :D

Szempillagöndörítő (199 ft)

Elsőre erős, és már muszáj volt lecserélnem a régit.

+ az előző kampányból lemaradt szemceruza Teal Waters árnyalatban azt hiszem 599 ft volt.

Ti mit szereztetek be a szeptemberi kampányból? Nekem ezt mindet, és már az októberiből is kinéztem néhány dolgot. 

Szép hétvégét nektek! Puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése