2015. május 8., péntek

Áprilisi kedvencek


Végre volt időm átgondolni, mik is voltak azok, amit áprilisban a kedvenceimmé váltak, elég sok mindent került a listámra.


Garnier Neo krém dezodor -Fruity Flower 

Azt hiszem már említettem a blogon, valamikor egy kedvences bejegyzésben, de most újra rátaláltam, és ezt használom. Teljesen elégedett vagyok vele, teszi a dolgát, de nyilván nem 48 órán át. Az illata pedig minden változatának nagyon kellemes, egyáltalán nem zavaró.


Akneroxid

Először Csipkelány blogján/vlogján hallottam a készítményről, gondoltam kipróbálom, maga a termék, az nagyszerű, és teljesen jól letisztította az arcomat, viszont tényleg nagyon nagyon szárít, rengeteget kell hidratálni utána. De tényleg hatásos, én a 100mg/g gélt használtam, és kb. 1,5-2 hét alatt csodát művelt az arcommal.


Sudocrem

Ebben a hónapban miután az Akneroxid szétszárította a bőrömet, így kellett valami ami nem szárít ennyire, de az apróbb kipirosodásra, és a kevésbé aknés bőrre jó, így unokatesóm tanácsára megvettem a Sudocrem-et, ami tényleg jó volt, nem szárította tovább a bőrömet, -mondjuk nem is hidratálta- de megszüntette a pirosságot, és a pattanásaimra is jó hatással volt. 


Far Away Bella Sunset

Ebben a hónapban ez a parfüm volt a kedvencem, engem tényleg az nyári naplementékre emlékeztet.


Garnier Pure micellás víz

Teljesen jól végzi a dolgát. nekem kicsit hatékonyabb is mint a rózsaszín kiadása volt, nem szárít, teljesen jól tisztít. Abszolut kedvenc.


Advance Techniques Supreme Oils spray

A termékcsaládnak ezt a termékét vettem meg legelőször, és már azóta megrendeltem a sampont és a balzsamot is. Komolyan mondom, csodát művel a hajammal, minden reggel használom egy másik termékkel együtt, és egész nap puha és selymes a hajam, és azt hiszem egészségesebb is lett.


New York Color ajakrúzs - 420 Mousse 

Soha nem használtam ezt a rúzst eddig, mert a kezemen swatcholtam és ott nem tetszett. Aztán a múltkor valamiért kipróbáltam, és azóta lesem tudom tenni. Gyönyörű nude árnyalata van. Egyébként egy ideje keresek már hasonló színű rúzst, tényleg nem tudtam, hogy lapul egy ilyet a fiókomban. :D


Lovely Curling Pump up szempillaspirál

Mint említettem a Glamour-napi bejegyezésben, már régóta szemeztem vele, és meg is vásároltam. Milyen jól tettem, te jó ég! Nagyon szeretem azóta nem is használtam mást, egész hónapban nagyon jóban voltunk :) 5* kapna tőlem ha pontoznom kellene. 


Catrice Prime and Fine szemhéjalapozó

Az egyik legjobb szemhéjalapozóm, nagyon jól végzi a dolgát, egész nap tart, nem csomósodik, bár egyetlen egy kifogásom van, hogy eddig még soha nem történt ilyen de most valamiért kiszáradt a szemhéjam?! nem tudom hogy ez a termék okozta vagy egyébként is kiszáradt volna, végül is hidratálom, és remélem hamar rendbe jön. 


Labello Lip Butter - Coconut

Nem írok róla túl sokat, hiszen egy ideje még a csapból is ez folyik, nekem is óriási kedvencem lett, az illata fantasztikus egyáltalán nem mű, a hidratáló képessége pedig nagyon jó, az ajkaim nagyon szeretik :)


Balaton Bumm fehérben

Ebben a hónapban kattantam rá erre az isteni finom csokira. Párja nincs. Nagyon finom, kár hogy nem gyártják nagyobb kiszerelésben, bár azt hiszem azzal is megbirkóznék.


Ennyi kedvencem gyűlt össze áprilisban, remélem jól indult ez a hónapotok, bár már 8.-a van. Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? Van olyan ami megegyezik az enyémmel? 

Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése