2015. május 17., vasárnap

Májusi Avon haul


Annyira jó dolgok voltak, a májusi kampányban, hogy elég sok mindent rendeltem. Valahogy mindig összejön. De most elhoztam Nektek a Júniusi kampány pár újdonságát is. Lássuk!


Luxus tápláló szett minden hajtípusra (1.899 ft)

Már kipróbáltam régebben a kétfázisú hajápoló spray-t, és nagyon szerette a hajam, így gondoltam megrendelem az egész szettet, ami 3 terméket tartalmazott, egy sampont, egy balzsamot, és egy spray-t. 


Naturals Málna és hibiszkusz hajdúsító sampon (749 ft)
Naturals Magnó és gyömbér 2 az 1-ben sampon és balzsam minden hajtípusra (749 ft)

A 700 ml-es samponok akcióban voltak, 1 db 1049 ft-ba került, 2 db pedig 1498 ft-ba, így ezt a két sampont választottam ki, a mangósat már használtam, és szeretem, a málnásnak nagyon szuper az illata, remélem jó lesz maga a termék is.


Hajformázó fésű (399 ft)

Van egy ugyanilyen fésűm, és nagyon szeretem, már használom vagy 1,5-2 éve és semmi baja nincs, viszont azt anya is használja, így szükségem volt egy másikra, hátha a nyáron valami jó kis nyaralás sikerül :)

Advance Techniques Intenzív regeneráló hajápoló minden hajtípusra (389 ft)

A következő kampány újdonsága lesz, és én már azóta el is használtam, azt hiszem írok róla egy tesztet Nektek. Egyébként egy 15 ml-es kiszerelésű termékről van szó, ami nekem két alkalommal volt elég.

Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra (759 ft)

Na jó ezt igazából apának rendeltem.

Advance Techniques hajsimító spray (639 ft)

Már elhasználtam belőle vagy két flakonnal, és nagyon szeretem nem nehezíti el a hajat, és tényleg segít az egyenesítésbe, és tartósabb tőle a vasalás.


Ez a Planet Spa szett azt hiszem szintén a következő kampány újdonsága lesz, és megrendeltem mind a négy terméket. Remélem jók lesznek, a fürdőelixír nyáron utazótársam lesz, az illata is jó, és mintha pici csillámok is lennének benne.

Planet Spa Caribbean Escape luxus testápoló balzsam (969 ft)
Planet Spa Caribbean Escape luxus arcmaszk (799 ft)
Planet Spa Caribbean Escape luxus éjszakai arckrém (799 ft)
Palent Spa Caribbean Escape luxus fürdőelixír (969 ft)



Nutraeffects Mattító hidratáló nappali krém SPF 15 (1.399 ft)

Már az előző kampányban is nézegettem ezeket a krémeket, de most adtam be a "derekamat", azt hiszem a vizsgák után erről is láthattok, egy bejegyzést.


Zöld tea és verbéna szett (939 ft)

A következő kampányban már rendelhető lesz, ez a frissítő szett, amely tartalmaz egy tusfürdőt, egy testápolót, és egy testpermetet. 



Naturals Narancsvirág testpermet (399 ft)
Naturals Magnólia testpermet (399 ft)

Tavasszal, és nyáron jobban szeretem a frissítő testpermeteket, mint a parfümöket, és így rendeltem két új illatot, a már jól ismert Naturals testpermetek közül. A két új illatot, a júniusi katalógusban érhetitek el.



Senses tusfürdő Revitalising (649 ft)

Az 500 ml-es tusfürdők is akcióban voltak. Így ezekből is rendeltem kettőt, a fent láthatót magamnak, és egy férfitusfürdőt apának.


Planet Spa Perfectly Purifying arcradír (749 ft)

Már használtam ezt az arcradírt, és akkor szerettem. Most pedig arcradírt kellett vennem, és gondoltam nem kísérletezgetek tovább drogériás termékekkel, hanem rendelek egy ilyet, mert tudom, hogy jó volt az arcomnak.


Diamonds szemkontúrceruza - Black Ice (799 ft)

Az előző Black Ice szemceruzám már fogyóban van, így gondoltam rendelek utánpótlást. Szeretem. 
Már nem tudom hanyadszor rendeltem újra. 


Pur Blanca golyós miniparfüm (499 ft)

Mostanában rákattantam a Pur Blanca-ra, így rendeltem egy golyós mini változatot. Egyszerűbb ezt a táskába bedobni, mint a parfümöt.


Bőrtónusjavító gyöngyök (1939 ft)

Igazából ezt anyától kaptam. A kampány újdonsága volt, kíváncsi voltam rá, még nem használtam csak egyszer, de ha érdekel Benneteket, akkor írhatok róla pár sort.


Indulgence ajakrúzs (999 ft/db)

A legjobban vár termékem ez a két rúzs volt (azóta már három, ugyanis megrendeltem egy harmadik színben is, de azt nem fotóztam be) nagyon kíváncsi voltam rá, és nagyon megszerettem, igaz még csak párszor használtam őket. 
A felső árnyalata a Petal Pink az alsó pedig a Royal Peony, valamint megrendeltem még a Daffodil Petal árnyalatot is. 

A fentieken kívül a Butik katalógusból rendeltem még egy fürdőruhát, ami fantasztikus, valamint a képen látható mintákat, és egy receptkönyvet.

Remélem tetszett Nektek, ez a jó nagy haul, és meghoztam a kedveteket a rendeléshez. Ha valami részletesebben érdekel Benneteket, írjatok és hozok róla egy bejegyzést.
Ti miket rendeltetek a májusi kampányból?
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése