2015. szeptember 10., csütörtök

Anew Cleanse bőröregedést késleltető, 3 az 1-ben arctisztító víz

Sziaszok!

Mostanában több arcápolási termék is a tulajdonomba került, főleg arctisztítók, és gondoltam ha már tesztelgetem őket, veletek is megosztom a tapasztalataimat.
Először is meglepő módon, az Avon Anew Clean arctisztító vízét hoztam el Nektek.
Talán még júliusban írtam az akkor Avon haul bejegyzésben róla, nos azóta használom, és mindjárt meg is tudjátok, hogy mit gondolok róla....


Amikor megláttam, hogy az Anew piacra dob egy tisztító vizet (én azt gondolom valamiféle micellás víz akart ez lenni) már akkor tudtam, hogy kifogom próbálni. Egyrészt mert szeretem az Anew termékeit, másrészt pedig kíváncsi voltam rá, hogy milyen is lehet.


Tetszik a letisztult csomagolás, semmi csicsa semmi giccs, jól záródik ami nálam egy nagyon fontos dolog, mert szeretem magammal hurcolni az aktuális kedvenc dolgaimat ha megyek valahova. Nem, nem a táskám tartozéka félre értés ne essék, de ha megyek nyaralni, vagy elutazok a kedvenceim mindig velem jönnek.


Az arctisztító 3 az 1-ben hatást ígér. Amit többé kevésbé be is tart. A tisztítással, és a tonizálással nincs gond, de a sminklemosás nem az ő szakterülete. Legalább is Nekem nem távolítja el túl jól a sminket, többször is át kell "dörzsölnöm" egy-egy részét az arcomnak, ahhoz hogy nagyjából eltávolítsa a sminket. Az én érzékenynek számító bőrömet nem csípi, de olvastam már azt is hogy van akinek csíp. Nekem nem, pedig a szemkörnyékén is használom.
Reggelente sminkelés előtt ezzel tisztítom meg az arcom.  Felfrissíti az arcbőrt, de kicsi ragacsos érzetet hagy maga után, ami engem nem zavar, hiszen úgy is hidratálom az arcomat, és ilyenkor sminkelek. Arról, hogy szárít-e nem tudok túl sokat mert én arctisztítás után rögtön veszem a kis hidratálómat, így nekem nem szárít.
A tonizálással nagyjából minden rendben van, mert nyugtatja az arcbőrömet, bár különösebb csodát nem művel vele, de azt nem is ígérte. Az illata számomra teljesen semleges. Az összetevőit elnézve sem voltam elájulva, nem egy natur kozmetikum. 

Összességében: Elhasználom ha már megvettem, de nem vált a kedvenc arctisztítómmá. Egy teljesen átlagos termék, amit ha nem próbáltam volna ki se vesztettem volna semmit. Ha pontoznom kéne kapna egy 2,5/5 pontot, mert a csomagolás tetszik, meg nem irritál, és nincs illata.



A termék 200 ml-es kiszerelésben rendelhető, ha jól emlékszem az augusztusi kampánytól.
A teljes ára 1599 ft de akciósan 1000 ft körül meg lehet rendelni.

Ti megrendeltétek ezt a terméket?
Nektek bevált?

Puszi.
Legyen szép napotok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése