2015. szeptember 8., kedd

Szeptemberi Avon haul

Sziasztok!

Nagyon szeretem az Avon őszi kampányait, szeptembertől-decemberig mindig olyan jó katalógusokkal rukkolnak elő, hogy nem győzöm kivárni, hogy megjelenjen egy-egy katalógus. Mindig van valami kis cukiság, és újdonság ami megdobogtatja a szívemet. Nem volt ez idén sem másképp, már a szeptemberi katalógusból beszereztem pár jó dolgot.
Na meg kaptam egy kis szülinapi meglepit is, de erről a bejegyzés végén olvashattok majd.


Blissfully Nourishing szett (599 ft)

Gondoltam ez a szett tökéletes társam lehet majd az őszi időben. A szett egy testápoló balzsamot, és egy tápláló maszkot tartalmazott. Remélem szeretni fogom őket, bár még egy Planet Spa maszkban sem csalódtam.

Herbal Steam Bath mélytisztító agyagos arcmaszk (769 ft)

A következő kampány újdonsága lesz ez az arcmaszk, így nem hagyhattam ki. Már használom, és eddig nagyon tetszik. 


Epres testradír (399 ft)

A múltkor a csokis testradírt rendeltem meg, és bár nem annyira hatásos, de az illatát imádom, és viszonylag tartós is. Gondoltam most pedig kipróbálom az eprest is, és az illata ennek is nagyon finom, szóval előreláthatólag ez sem lesz csalódás.


Pattogós hűsítő hab lábra (999 ft)

Mostanában elég igénybe vettek a lábaim, és sokszor éreztem az égető érzést is, és ez a leírás alapján erre kínált megoldást. Gondoltam megrendelem, és milyen jól tettem! Te jó ég, azon kívül, hogy hűsíti a lábat, még puhítja is, és nagyon kellemes érzést nyújt, azonnal felfrissíti a fáradt lábakat.
Először kicsit megijedtem, ettől a pattogó hatástól, de végül is nagyon jó. Mindenkinek ajánlom, aki valaha érezte ezt az égető érzést.


Today miniparfüm (799 ft)

A klasszikus Today már többször is lenyűgözött, és most megrendeltem, hogy mindennap velem legyen, ilyenkor ősszel szeretem leginkább. 


Vanília és szantálfa szett (1.079 ft)

Az ősz nekem egyértelműen juttatja eszembe a vanília finom illatát, ezért nem is volt kérdés, hogy megrendelem a Naturals következő kampányban megjelenő új szettjét. Nagyon bejön az illata, nem tolakodó, olyan finom. Tényleg kora őszre való szett. 


Oh la la! Ékszertartó (2.499 ft)

Idén a költözés, és az egyetem kezdése miatt, nem szerettem volna a családot túl nagy költségbe verni, a szüli-névnapi ajándékomat illetően. Így ezt az ékszertartót kértem, amit meg is kaptam, ideális, hiszen most a költözködés során nagyon nehezen válogattam ki az ékszereimet, hogy mi az amit szeretnék elhozni, és mi az amit nem. De azért volt egy fura kettős érzést pár ékszernél, hogy jó lenne, hogy ha mind a két helyen lenne, de azt nem szerettem volna, hogy egy óriási dobozba belerakom őket, és mindig viszem haza majd vissza. De így könnyen megoldható lesz a szállítás, hiszen praktikus ez a tároló, kis helyen elfér, és viszonylag sok minden belefér.


Ennyi lett volna a szeptemberi rendelésem, remélem segítettem Nektek, pár dolgot kiválasztani, ha még nem lett volna ötletetek, amit kétlek. :) 

Ti mit rendeltek a szeptemberi kampányból?

Puszi Nektek! :)

3 megjegyzés:

  1. Hű mennyi jó dolog, én is nagyon szeretem a Planet Spa-s maszkokat, majdnem mindegyik megvan:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon sok van belőle, még a régebbi kiadásokból is, bár ezek szerintem nagyságrendekkel jobbak. Melyiket szereted a legjobban? :)

      Törlés