2015. szeptember 11., péntek

Őszi tag

Sziasztok!

Bármennyire is szeretném, hogy még nyár legyen, lépőten-nyomon az őszbe botlok, ami érhető is hiszen végérvényesen ősz van, és bár egyik előrejelzés azt írja, hogy enyhe lesz, a másik azt hogy kemény, hideg az ősz az csak ősz, tehát jönnek a színek, a sárguló és lehulló falevelek, a suli és lassan itt a tél is... na jó nem akarok ünneprontó lenni, de a tények magukért beszélnek :)
Tavaly már kitöltöttem ezt a taget, most lehet kicsit unalmas lesz, de újra kitöltöm. A kérdések a blogos jegyzetfüzetemben árválkodtak tavaly óta, és gondoltam miért ne csinálhatnám meg idén is. 
Nem néztem meg, hogy tavaly miket írtam, így majd a bejegyzés végén nézem csak meg az 1 évvel ezelőtti válaszaimat, így lehetséges, hogy kerülnek közé ugyanolyan, vagy nagyon hasonló válaszok, és képek. Legalább megtudom mennyit változott az ízlésem 1 év alatt.

1. Kedvenc dolog az őszben?

Az eső illata, a fák leveleinek sárgulása, a lehullott falevelek a földön, és az egyre gyakrabban előkerülő sálak.



2. Kedvenc őszi italod?


A forrócsokihoz még jó idő van, így a teákat részesítem ilyenkor előnyben, jöhet mindenféle gyümölcsös tea.




3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?


Mostanában nagyon rákattantam a Picwick teáira és a kedvencem belőle, a Sweet Apple ízesítésű.

4. Kedvenc gyertyád, illatod?

Ha illatra gondolok, akkor egyértelműen a vanília, és a fent említett isteni finom teának az illata valamint az eső illata de azt hiszem már ezt is említettem. Ha pedig gyertyára, akkor mindenféle gyertya jöhet ebben az időszakban kivéve a rózsás, és a nagyon gyümölcsös illat pl. barack.




5. Kedvenc rúzs?

A kedvenc őszi rúzsom az a Avon Hollywood kollekciójának a Show Business árnyalata. Igazából csak ilyenkor jöhetnek a vadabb színek. 

6. Kedvenc hidratáló termék?

Ha az arcom hidratálásáról van szó akkor a Creme 21 hidratálókrémét emelném ki kedvencnek, a testápolásnál pedig a Dove Purely Pampering testápolója a kedvenc.

7. Milyen színeket használsz a szemeiden?

Nem igazán használok ilyenkor más színeket ugyanúgy maradnak a barnás árnyalatok, kicsit füstösítve, erősebb szemkihúzással.

8. Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?

Nincs konkrét őszi albumom, de eléggé hamar ráhangolódok a karácsonyi dalokra. De psszt! Senkinek ne mondjátok el! :)

9. Kedvenc őszi viselet?


A pihe-puha sálak mellett még imádok ilyenkor kardigánokat hordani, valamint az őszi átmeneti cipők is kedvenceimmé váltak.


10. Kedvenc helyed ilyenkor?

Szeretek az esőben, és a őszi avaros utakon jönni-menni, de természetesen amikor már lehűl a levegő az ágyamnál és a fotelemnél jobb dolgot el sem tudok képzelni a bekuckózáshoz :) Annyira szép az ősz... :)





11. Szereted a sütőtököt?

Nem! Na jó csak viccelek, persze hogy szeretem, de csak sütve :)


12. Mivel töltődsz fel ilyenkor?


Mint mindig olvasás, film nézés, zene hallgatás.

13. Kedvenc őszi kiegészítőd?

Sálak, és őszi hangulatú fülbevalók :)
14. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát? 

Nem lehetne egy köztes megoldás?! Nem tudok dönteni.

15. Sima sál vagy csősál?  

Mind a kettőből rengeteg van. Mikor mi.




16. Előfordul, hogy hordasz napszemüveget? 

Igen.

17. Kedvenc őszi gyümölcs?

Narancs, mandarin, és az alma talán még.



18. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 


Nem tudom nálam az ősz valahogy egyenlő a csokival, nos ebből a Barackos Boci a kedvencem, de azért minden jöhet.



19. Kedvenc őszi hónapod? 

Talán a szeptember vége és az október. A november az Nekem már inkább téli :)




Remélem, tetszett ez a bejegyzés, és nem volt unalmas, a tavalyit belinkelem és már ha megkeresem a linket, akkor megnézegetem mit válaszoltam tavaly.


Nem is egészen egy éve írtam, de a lényeg ugyan az maradt. Nem túl sokat, de kicsit azért változtak a dolgok. 

Puszi Nektek!
Legyen az idei a leggyönyörűbb ősz az életetekben! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése